Esentialul in Comunicarea de Marketing – Start Promo 13 – 14 Iunie

0
5 iunie 2008

Start Promo se adreseaza persoanelor care au cunostinte reduse si medii
despre comunicarea de marketing si care doresc sa isi dezvolte
cunostintele in domeniul comunicarii de marketing. Efectul pe care il
dorim in randul participantilor este de acumulare a unei baze de
cunostinte in domeniu suficiente pentru a putea crea campanii de
comunicare eficiente care sa atinga obiectivele urmarite.

Toti oamenii care lucreaza in marketing si comunicare ar trebui sa stie:
– Care sunt Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing;
– Care sunt Particularitatile, avantajele si dezavantajele acestora;
– Cum se Proiecteaza o Campanie de Comunicare;
– Cum Optimizeaza Bugetul pentru a obtine Rezultate Maxime;
– Cum Influenteaza Brandul Comunicarea de Marketing.

Start Promo se va desfasura pe durata a doua zile, 13 si 14 Iunie, in Bucuresti la Hotel Caro si va fi sustinut de catre Nicolae Naumof si Ioana Anescu. Trainingul este alcatuit din prelegerile lectorilor si un work-shop in care participantii vor realiza schita unei campanii de comunicare pentru o companie.

Tematica Start Promo este:

1. Introducere in Comunicarea de Marketing
– Ce este comunicarea si cum functioneaza procesul de comunicare;
– Rolul comunicarii de marketing in afaceri;
– Publicurile catre care se comunica;
– Obiectivele comunicarii de marketing;
– Notiuni elementare de branding – pozitionare a marcilor.

2. Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing
– Publicitate (advertising);
– Relatii Publice (PR);
– Comunicarea prin Eveniment;
– Promovarea Vanzarilor;
– Marketing Direct;
– Comunicare on-line;

3. Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing
– Analiza Companiei care initiaza Campania de Comunicare;
– Pozitionarea Marcii care va fi comunicata;
– Stabilirea Obiectivelor Campaniei de Comunicare;
– Definirea Publicului Tinta caruia se adreseaza Campania de Comunicare;
– Alegerea axului comunicational;
– Determinarea bugetului;
– Elaborarea mixului de tehnici de comunicare si a mixului de media;
– Evaluarea Campaniei de Comunicare.

Pachetul de Training contine:
– Participarea la Lucrarile Trainingului;
– Suporturi de curs;
– Diploma de participare;
– Masa de pranz in fiecare zi;
– Pauze de cafea – cate 3 in fiecare zi;
– BONUS: Cartea Viata Mea in Publicitate. Publicitate Stiintifica;
– Bonus Boia conform programului de fidelizare al Picant.

Taxa de participare este de 1050 RON+ TVA / Persoana pentru cele doua zile de training. La aceasta taxa se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Termenul limita pentru inscrieri este 10 iunie 2008.

Informatii complete si inscrieri 

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT ? "Knowledge & More" ? ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT se numara: Event’or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Contact:
Nicolae NAUMOF
Telefon: 0765/21.64.91
Web-site: www.marketingforum.ro

Sursa: Plandeafacere.ro, 5 iunie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.