De ce Participa Oamenii la Evenimente de Afaceri – Event’Or 19 – 20 Iunie

0

30 mai 2008

O persoana participa la un eveniment de afaceri pentru informatia prezentata si prestigiul lectorilor. De Asemenea, in decizia de participare, conteaza si locatia evenimentului, serviciile de protocol si alte elemente fizice. In plus pentru un participant la un eveniment de afaceri mai conteaza si intalnirea cu ceilalti participanti si alte beneficii.

Trainingul Event’or  se adreseaza persoanelor care au cunostinte si experienta reduse si medii in oganizarea evenimentelor de afaceri si isi propune sa familiarizeze participantii atat cu notiuni teoretice privind evenimentele de afaceri, cat si cu aspectele practice ale organizarii unui eveniment de afaceri. Event’or isi propune sa ofere o structura esentiala a unui plan de organizare a unui eveniment.

Trainingul Event’or se adreseaza persoanelor care au cunostinte si experienta reduse si medii in oganizarea evenimentelor de afaceri si isi propune sa familiarizeze participantii atat cu notiuni teoretice privind evenimentele de afaceri, cat si cu aspectele practice ale organizarii unui eveniment de afaceri. Event’or isi propune sa ofere o structura esentiala a unui plan de organizare a unui eveniment.

Trainerul Event’Or este Nicolae NAUMOF absolvent al Facultatii de Marketing din cadrul ASE Bucuresti, fiind specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF are o vasta experienta ca trainer si lector, sustinand pana in acest moment peste 50 de cursuri, traininguri si prelegeri pe teme de marketing si comunicare.

Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 35 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

Tematica Trainingului ‘Event’or’:

1. Notiuni de Baza privind evenimentele:
– Ce este un eveniment, la ce si cui foloseste;
– Tipologia evenimentelor;
– Particularitati ale evenimentelor de afaceri;
– Actorii implicati intr-un eveniment;
– Ce cumpara de fapt audienta (participantii);
– Structura echipei de organizare a evenimentului (pe roluri).

2. Etapele organizarii unui eveniment de afaceri:
– Explorarea;
– Publicul Tinta;
– Proiectarea si planificarea Evenimentului;
– Construirea evenimentului;
– Locatia de desfasurare si furnizorii specifici;
– Comunicarea cu lectorii si aspecte logistice;
– Relationarea cu mass media;
– Elaborarea pachetelor pentru participanti si pseudo-sponsori;
– Vanzarea catre pseudo-sponsori;
– Promovarea catre audienta (on-line si off-line);
– Distributia si vanzarea evenimentului;
– Gestionarea inscrierilor si controlul incasarilor;
– Aspecte logistice in zilele premergatoare desfasurarii;
– Ziua de deschidere a evenimentului;
– Derularea propriuzisa a evenimentului;
– Probleme care pot aparea in cursul evenimentului;
– Bugetul unui eveniment.

3. Activitati post eveniment:
– Follow-up-ul organizatorului de eveniment;
– Evaluarea satisfactiei audientei, a invitatilor si a sponsorilor;
– Probleme si solutii specifice evenimentelor.

Trainingul are o durata de doua zile totalizand aproximativ 15 ore si cuprinde Prelegerile Trainerului si Work-shop-uri. Pe parcursul trainingului participantii isi vor insusi cunostinte privind principalele Etape In organizarea unui Eveniment si vor realiza in cadrul work-shop-urilor un o schita a planului de organizare a unui eveniment.

Pachetul de Training Deschis contine:
– Participarea la Lucrarile Trainingului;
– Suporturi de curs in format text integral;
– Diploma de participare;
– Masa de pranz in fiecare zi;
– Pauze de cafea – cate 3 in fiecare zi;
– Bonus Boia conform programului de fidelizare al PICANT (www.picant.ro);
– BONUS: Cartea Karaoke Capitalism.

Taxa de participare la Event’or Training Deschis este 1350 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
– 10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 2 iunie 2008.
– 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cele pentru inscrieri rapide.

Data limita pentru inscrieri este 16 iunie 2008.

Informatii complete si inscriere

PICANT reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT "Knowledge & More"  ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT se numara: Event’or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Contact:
Nicolae Naumof
Telefon: 0765/21.64.91
Web-site:  www.marketingforum.ro

Sursa: Plandeafacere.ro, 30 mai 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.