Customer Service cu Cristian Nicoara (Telephone Doctor), Bucuresti, 3 Iun. 2009

0

clientIn fiecare zi, prin activitatea pe care o desfasuram, suntem unii clientii celorlalti! Ti s-a intamplat vreodata, client fiind, sa fii tratat cu lipsa de profesionalism (superficialitate, indiferenta sau chiar obraznicie)? Cum te-ai simtit? Daca doresti ca persoanele cu care interactionezi sa-si aminteasca cu placere de intalnirea cu tine si chiar mai mult sa o considere o experienta pozitiva si sa revina, atunci participa la acest program.

Trainer: Cristian Nicoara (Telephone Doctor)

Desfasurare: 3 iunie 2009

Durata: 1 zi (9.00-17.00)

Locatia: Hotel Novotel

Nr. participanti: 10-16

Auditoriu:
Tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interacÅ£ioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi.

Recital dirijat de:
Cristian Nicoara

Arpegii:
Construirea unei baze de abilitati si tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi. Acestia vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa elimine jargonul tehnic si frustrarea, sa pretuiasca oamenii si nu hartiile. De asemenea vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, sa evite transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa ofere o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

Din repertoriu:
– Perceptia Clientului
– Reguli în InteracÅ£iunea cu Clientii
– Greseli frecvente facute in interactiunea cu clientii
– Cum sa Abordezi Clientii Dificili
– Tehnica ASAP
– Cum sa Eviti Transferul Starii Emotionale
– Cele Cinci Fraze Interzise in comunicare cu clientii
– Importanta utilizarii alternativelor pozitive
– Concluzii si Plan de acÅ£iune.

Adagio:
Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Detalii si inscrieri:
http://www.qualians.ro/index.php/cursuri/customer-service/customer–service

Informatii cost:
369 EURO + TVA

Informatii contact:

Qualians
Bd. Primaverii 51, ap. 5, sector 1, Bucuresti
Tel: +021 319 7711,
Fax: +021 319 7714,
Email: [email protected]
Web: http://www.qualians.com

Sursa: Formare.info

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.