Managmentul este considerat unul dintre cele mai solicitante job-uri. Tocmai pentru ca un manager bun este un bun negociator, un om eficient si concis, un bun psiholog si un om mereu adaptat pieteii si la curent cu ultimele noutati. Desi e placut sa ne gandim la birouri frumos decorate, cafea mai bune si persoane care sunt gata sa te ajute cu lista de sarcini pe ziua respective treaba cea mai grea ramane sa poti coordona o echipa mare in timp ce pe deoparte esti atent sa aplici sa iti amintesti ceea ce ai invatat si pe deoparte esti mereu atent la tehnicile, strategiile de comunicare, eficentizare atat a pietei cat si a relatiei cu angajatii.
Piata este in plina dezvoltare, oamenii sunt in plina dezvoltare, iar psihologii, sociologii si oamenii de stiinta mereu gasesc ceva nou in „despre cum sa”. Cred ca putem fi cu totii deacord cu faptul ca sunt multe sarcini pentru o singura persoana, mai ales daca nu are ajutor. Tocmai de aceea asa cum iti ajuti echipa sa evolueze prin a ii introduce in lumea traingurilor, apeland la o firma de training cu oameni care iti ajuta echipa sa evolueze atat pe plan individual cat si ca o echipa la fel de mult e bine sa te gandesti la tine insati, din rolul de manager care trebuie sa fie mereu la curent cu ce este nou pe piata din… toate domeniile.
Stresul este factorul cel mai puternic in rolul acesta asadar trebuie sa invatam sa il tinem sub control, s ail gestionam ca pe orice alta insarcinara. Tocmai de aceea acesta este unul dintre principalele discutii incluse intr-un plan de cursuri mangment . Indiferent cat de buni suntem, cat de bine ne facem treaba mai devreme sau mai tarziu noptile nedormite ne prind din urma si avem nevoie de putin ajutor. Mai ales ca cei mai buni cad dintr-un proiect in altul si intr-un punct sau altul sigur ramane in urma ori cu strategiile de comunicare ori ale pietei sau ale researchului. De ce sa nu apelam deci la oameni care au o experienta vasta, care au intampinat problemele si le-au depasit si ei la randul lor ?