Cursuri Open: Formator, Managementul Vanzarilor si Marketing

0
top_quality_mngTOP QUALITY MANAGEMENT, furnizor autorizat CNFPA pentru programe de specializare si perfectionare pentru adulti, cu un sistem de management al calitatii certificat conform ISO 9001 de catre TUV THURINGEN e.V., are deosebita placere sa va invite sa participati la cursurile intensive organizate la Bucuresti: Formator, Managementul Vanzarilor si Marketing.

1. FORMATOR – COD COR 241205 – desfasurat in perioadele 26 – 30 Octombrie sau 23 – 27 Noiembrie
OFERTA PROMOTIONALA VALABILA PENTRU INSCRIERILE INREGISTRATE PANA LA DATA – 15.11.2009: 700 RON

Grup tinta: Cursul se adreseaza formatorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale, precum si tuturor persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie.

Tematica:
– Stiluri de invatare;
– Comunicare;
– Metode si tehnici de invatare;
– Realizarea Planului de invatare;
– Evaluarea sesiunii de instruire;
– Organizarea sesiunii de instruire.

Obiectivele programului
:

– insusirea elementelor de baza ale procesului formarii profesionale a adultilor;
– formarea competentelor specifice in vederea identificarii nevoilor de formare, pentru pregatirea si organizarea derularii programului de formare;
– formarea competentelor specifice in domeniul organizarii, livrarii si monitorizarii programului de formare;
– formarea competentelor specifice in domeniul evaluarii cursantilor si a programelor de formare.

Detalii privind agenda de curs si competentele obtinute in urma examinarii puteti vizualiza accesand site-ul www.cursuriautorizate.ro sectiunea cursuri ADULTI.

2. MANAGEMENTUL VANZARILOR – desfasurat in perioadele: 21 – 23 Octombrie sau 04 – 06 Noiembrie
Cost curs: 650 RON

Tematica:
– Stabilirea obiectivelor de vanzari ale firmei si resurselor necesare atingerii acestora;
– Stabilirea tacticii si elaborarea strategiilor de vanzari ale firmelor;
– Controlul indeplinirii planurilor de actiune;
– Evaluarea performantelor vanzarii si promovarea imaginii de firma;
– Recrutarea membrilor echipei de vanzari si instruirea acestora in vederea indeplinirii obiectivelor de vanzari ale companiei.

Grup tinta: Cursul se adreseaza atat managerilor cat si altor practicieni in domeniul vanzarilor, cu scopul de a facilita intelegerea generala a desfasurarii activitatilor de vanzari in mediul de afaceri romanesc.

Competente specifice ocupatiei dobandite de participanti:
– Analiza mediului de afaceri;
– Controlul indeplinirii planurilor de actiune din domeniul vanzarilor;
– Elaborarea strategiilor de vanzare;
– Instruirea fortei de vanzari;
– Recrutarea personalului pentru echipa de vanzari;
– Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare atingerii acestora.

3. MANAGEMENTUL MARKETINGULUI – desfasurat in perioadele: 28-30 Octombrie sau 11-13 Noiembrie
Cost curs: 650 RON

Obiective:

In urma parcurgerii cursului, cursantul va fi capabil:
– sa utilizeze elemente de baza in marketing si vanzari;
– sa aplice principii si sa realizeze cercetarea de marketing;
– sa stabileasca si sa puna in aplicare strategii de marketing;
– sa dezvolte si sa aplice strategii pe componentele mixului de marketing;
– sa dezvolte si sa aplice strategii de promovare;
– sa diferentieze marketing-ul de PR si publicitate;
– sa coreleze functiunile de marketing si vanzari;
– sa organizeze si sa conduca compartimentelul de marketing.

Grup tinta:
Cursul se adreseaza managerilor si altor categorii de personal din domeniul vanzarilor , cu scopul de a facilita intelegerea mediului de afaceri in care activeaza propria organizatie.

Structura cursului:
– comportamentul consumatorului si al organizatiei-client;
– segmentarea pietei, alegerea segmentelor tinta si pozitionarea pe piata;
– particularitati ale strategiilor de marketing specifice pietei bunurilor de consum, respectiv pietei industriale;
– mixul de marketing. Strategii de produs, pret, distributie si comunicare;
– planul de marketing;
– proiectarea unei cercetari de marketing;
– tehnici de cercetare calitative si cantitative.

Competente specifice ocupatiei dobandite de participanti:

– analiza mediului de afaceri al organizatiei;
– corelarea obiectivelor de marketing/vanzari cu obiectivele generale ale organizatiei;
-elaborarea planului de marketing;
– analiza rezultatelor obtinute in concordanta cu resursele alocate.

Autorizare

Cursurile sunt autorizate CNFPA si se vor finaliza cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. La absolvire se va elibera ca anexa a certificatului de absolvire si un supliment descriptiv in care sunt prevazute competentele dobandite.

Detalii suplimentare veti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro/ – sectiunea curs formare.

Locatie sustinere cursuri: Bucuresti, sector 3, str. Lucretiu Patrascanu nr. 14, bl. AGRAS (MY3).

Inscrierea se face in limita locurilor disponibile (maximum 15 participanti) prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro sectiunea „Inscrie-te acum”, prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: [email protected].

Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati Departamentul Cursuri, tel.: 021.340.04.30, 0724.370.347; email: [email protected].

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.