
1. Mangementul Vanzarilor
2. Mangementul Marketingului
3. Abilitati manageriale pentru ocupatia Manager de Proiect
1. Mangementul Vanzarilor – 19 – 21 AUGUST sau 26 – 28 AUGUST 2009
OFERTA PROMOTIONALA VALABILA PANA LA DATA – 15.09.2009: 550 RON
Continut tematic:
– Stabilirea obiectivelor de vanzari ale firmei si resurselor necesare atingerii acestora;
– Stabilirea tacticii si elaborarea strategiilor de vanzari ale firmelor;
– Controlul indeplinirii planurilor de actiune;
– Evaluarea performantelor vanzarii si promovarea imaginii de firma;
– Recrutarea membrilor echipei de vanzari si instruirea acestora in vederea indeplinirii obiectivelor de vanzari ale companiei.
Grup tinta: Cursul se adreseaza atat managerilor cat si altor practicieni in domeniul vanzarilor, cu scopul de a facilita intelegerea generala a desfasurarii activitatilor de vanzari in mediul de afaceri romanesc.
Competente specifice ocupatiei dobandite de participanti:
– Analiza mediului de afaceri;
– Controlul indeplinirii planurilor de actiune din domeniul vanzarilor;
– Elaborarea strategiilor de vanzare;
– Instruirea fortei de vanzari;
– Recrutarea personalului pentru echipa de vanzari;
– Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare atingerii acestora.
2. Mangementul Marketingului – 19 – 21 AUGUST sau 26 – 28 AUGUST 2009
OFERTA PROMOTIONALA VALABILA PANA LA DATA – 15.09.2009: 550 RON
Obiective:
In urma parcurgerii cursului, cursantul va fi capabil:
– sa utilizeze elemente de baza in marketing si vanzari;
– sa aplice principii si sa realizeze cercetarea de marketing;
– sa stabileasca si sa puna in aplicare strategii de marketing;
– sa dezvolte si sa aplice strategii pe componentele mixului de marketing;
– sa dezvolte si sa aplice strategii de promovare;
– sa diferentieze marketing-ul de PR si publicitate;
– sa coreleze functiunile de marketing si vanzari;
– sa organizeze si sa conduca compartimentelul de marketing.
Grup tinta: Cursul se adreseaza managerilor si altor categorii de personal din domeniul vanzarilor , cu scopul de a facilita intelegerea mediului de afaceri in care activeaza propria organizatie.
Structura cursului:
– comportamentul consumatorului si al organizatiei-client;
– segmentarea pietei, alegerea segmentelor tinta si pozitionarea pe piata;
– particularitati ale strategiilor de marketing specifice pietei bunurilor de consum, respectiv pietei industriale;
– mixul de marketing. Strategii de produs, pret, distributie si comunicare;
– planul de marketing;
– proiectarea unei cercetari de marketing;
– tehnici de cercetare calitative si cantitative.
Competente specifice ocupatiei dobandite de participanti:
– analiza mediului de afaceri al organizatiei;
– corelarea obiectivelor de marketing/vanzari cu obiectivele generale ale organizatiei;
– elaborarea planului de marketing;
– analiza rezultatelor obtinute in concordanta cu resursele alocate.
3. Abilitati manageriale pentru ocupatia Manager de Proiect (COD COR 241919) – desfasurat intre 26 – 28 AUGUST 2009
OFERTA PROMOTIONALA VALABILA PANA LA DATA – 15.09.2009: 600 RON
Cursul faciliteaza identificarea de solutii la problemele generate de diversificarea standardelor de calitate si a constrangerile impunse de standardele ocupationale, in special pentru ocupatia Manager Proiect. Dezvoltarea abilitatilor manageriale reprezinta raspunsul la nevoia de gestionare in conditii de competitivitate a procesului de schimbare si de adaptare a organizatiilor si a echipelor de proiect. Programul de formare profesionala pentru dezvoltarea abilitatilor manageriale faciliteaza transferul metodologic al informatiei prin intermediul activitatilor practice.
Continut tematic
– Lucru in echipa: formarea si dezvoltarea echipei.
– Leadership: conceptul de leadership; managerul vs leaderul unei organizatii; inteligenta emotionala si leadeshipul.
Participantii la program vor fi in permanenta implicati in derularea programului, si prin intermediul exercitiilor practice vor putea exersa utilitatea conceptelor, pentru a le aplica in activitatea profesionala, chiar si in viata personala.
Beneficiile absolventilor
– obtinerea unui certificat de pregatire profesionala emis de catre MMSSF;
– dobandirea abilitatilor necesare dezvoltarii carierei profesionale;
– dezvoltarea capacitatii de construire si gestionare a echipei de proiect;
– dezvoltarea capacitatii de lucru in echipa;
– constientizarea diferentei intre lucrul in echipa si lucrul in grup sau individual;
– dezvoltarea abilitatilor de leader.
Prin participantii la program, organizatiile vor beneficia de:
– imbunatatiri in zona managementului prin dezvoltarea capacitatii de conduce echipa ;
– reducerea riscului de esuare a proiectelor, deoarece 80% din cauzele de depasire a termenelor si de crestere a costurilor sunt de natura manageriala
– consolidarea credibilitatii pregatirii profesionale a resursei umane din organizatie.
– imbunatatirea imaginii organizatiei prin asumarea de responsabilitati sociale
Autorizare
Cursurile sunt autorizate CNFPA si se vor finaliza cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. La absolvire se va elibera ca anexa a certificatului de absolvire si un supliment descriptiv in care sunt prevazute competentele dobandite.
Detalii suplimentare veti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro/ – sectiunea curs formare.
Locatie sustinere cursuri: Bucuresti, sector 3, str. Lucretiu Patrascanu nr. 3, incinta CEDRU.
Inscrierea se face in limita locurilor disponibile (maximum 15 participanti) prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro sectiunea „Inscrie-te acum”, prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: [email protected].
Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati Departamentul Cursuri, tel.: 021.340.04.30, 0724.370.347; email: [email protected].