O identitate puternica de brand, sprijinita pe un produs sau serviciu de calitate superioara, ofera importante avantaje strategice pentru o firma. Un client, care incearca un anumit brand, si ii place, cu certitudine ca se va uita dupa acel brand si in viitor. Ceea ce il determina sa faca acest lucru este valoarea adaugata pe care un nume de brand o confera unui anumit produs sau serviciu.
Prin furnizarea cursului online „Branding – Concepte fundamentale”, Kaizen Company – societate specializata in promovarea educatiei permanente – isi propune sa ii invete pe participanti cum sa transforme aceasta realitate intr-o oportunitate. Cursurile se deruleaza prin intermediul proiectului Online-School.ro.
La cursul „Branding – Concepte fundamentale” pot participa manageri si antreprenori in cautarea solutiilor pentru construirea unui brand, specialisti din cadrul departamentelor de marketing, advertising, comunicare sau PR, dar si toate persoanele care doresc sa se familiarizeze cu notiuni esentiale despre branding.
Programul „Branding – Concepte fundamentale” are numeroase beneficii si va contribuie la dezvoltarea cunostintelor cu privire la conceptul de brand si utilizarea corespunzatoare a acestora de catre participanti.
Pe parcursul sesiunii de instruire vor fi abordate teme ca: marca vs. brand, rolul brandurilor, structura de brand, crearea si sustinerea unui brand, capitalul unui brand, de la branding la rebranding, acestea fiind dublate de studii de caz si activitati practice.
Cursantii sunt incurajati sa participe cat mai activ, iar aportul si interventiile trainerului intr-o diversitate de formule au menirea de a atrage implicarea si reactia acestora, dar si de a se asigura un feedback. In plus, intalnirile virtuale vor contribui la fixarea cunostintelor si dezvoltarea aptitudinilor si abilitatilor corespunzatoare unui Brand Manager de succes.
In urma participarii la acest program, cursantii vor avea competentele sa distinga intre marca si brand, sa inteleaga necesitatea procesului de rebranding, sa faca diferenta intre o structura monolitica, girata sau centrata pe brand, precum si sa se implice in crearea si sustinerea unui brand.
Cursul online „Branding – Concepte fundamentale” incepe in prima zi a fiecarei luni si dureaza 30 de zile. Evaluarea participantilor se va realiza pe baza temelor efectuate individual in timpul cursului si a testului grila sustinut la final, dar si in functie de participarea la seminariile online. Absolventilor li se va elibera Certificat de Absolvire, care va fi insotit de rezultatul obtinut, de programa analitica a cursului si de o recomandare din partea lectorului.
Madalina Angiu
General Manager
Kaizen Company
Tel: 0770.836192
Fax: 0351.815524
[email protected]
http://www.online-school.ro
Sursa: Plandeafacere.ro