Curs Customer Service, Bucuresti, 22 – 23 Octombrie 2009

0
vision_consultingCursul de Customer Service este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa invete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita. Intr-o perioada dominata de incertitudine pe majoritatea sectoarelor de business, un lucru ramane cert: serviciile de calitate, etica si bunul simt vor ramane prima alegere si vor reprezenta avantajul competitiv.

Obiectivul cursului: Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Agenda de curs:
– Definirea conceptului de customer care
– Principii de customer care
– Factorii de importanta in relatia cu clientul
– Standard de tinuta
– Eticheta telefonica
– Comunicare si relationare
– Exista clienti dificili?

Beneficii training

La final participantii:
– Vor afla cum pot oferi servicii de calitate
– Vor putea sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si de relationare cu clientii
– Vor intelege importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Informatii cost:

Investitie/pers: 270 eur + tva

Discount-uri: (sunt cumulative)
– 5% pentru doua persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
– 10% pentru trei persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
– 5% pentru inscrierile pana pe data de 09.10.2009;
– 10% pentru inscrierile pana pe data de 25.09.2009.

Informatii contact:
Vision Consulting
Adresa: Vasile Parvan, nr 2-4, sect , Bucuresti
Tel: 031 425 55 70
Fax: 021 311 32 17
E-mail: [email protected]
Web-site: www.visionconsulting.ro, www.programe-teambuilding.ro

Sursa: Formare.info

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.