
Obiectivul cursului: Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.
Agenda de curs:
– Definirea conceptului de customer care
– Principii de customer care
– Factorii de importanta in relatia cu clientul
– Standard de tinuta
– Eticheta telefonica
– Comunicare si relationare
– Exista clienti dificili?
Beneficii training
La final participantii:
– Vor afla cum pot oferi servicii de calitate
– Vor putea sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si de relationare cu clientii
– Vor intelege importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea
Informatii cost:
Investitie/pers: 270 eur + tva
Discount-uri: (sunt cumulative)
– 5% pentru doua persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
– 10% pentru trei persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
– 5% pentru inscrierile pana pe data de 09.10.2009;
– 10% pentru inscrierile pana pe data de 25.09.2009.
Informatii contact:
Vision Consulting
Adresa: Vasile Parvan, nr 2-4, sect , Bucuresti
Tel: 031 425 55 70
Fax: 021 311 32 17
E-mail: [email protected]
Web-site: www.visionconsulting.ro, www.programe-teambuilding.ro
Sursa: Formare.info