Curs: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora

0

10 iulie 2008

NEXUS – Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 10-16 august 2008, in statiunea Mamaia, cursul de perfectionare profesionala cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora.
Temele abordate in cadrul programului sunt:
-Sistemul achizitiilor publice
-Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice
-Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii
-Documentatia de atribuire
-Atribuirea contractului de achizitie publica
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice
-Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Programul se adreseaza specialistilor incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entiatea contractanta in procesul de achizitii.

Pentru o grupa de minim zece persoane, cursul poate fi organizat si la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 25.07.2008.

Taxa de instruire: 1000 RON (TVA inclus).

Discounturi:
10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare

Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu – PR Manager
Telefon:  0251/419999; 0721/323888
Fax: 0351.815098
E-mail:  [email protected]

Sursa: Plandeafacere.ro, 10 iulie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.