
Perioada de desfasurare: 5 zile (14 – 18 decembrie 2009).
Modalitatea de desfasurare: online.
Modalitati de formare: – materiale didactice scrise
– ateliere de lucru zilnice
– tutore ce va sta la dispozitia dumneavoastra pentru a raspunde
nelamuririlor dumneavoastra
Pretul cursului: 150 lei/cursant
Pentru a putea sa va inscrieti la cursul „Cum sa scrii o cerere de finantare?” va rugam sa completati formularul de inscriere atasat si sa-l expediati la nr de fax 0340810501 pana cel tarziu 10 decembrie pentru a putea sa va transmitem datele ce va vor permite accesul online la curs.
Vino alaturi de noi ca sa inveti de la specialistii despre:
– ce contine un dosar de finantare;
– cum se completeaza o cerere de finantare;
– care sunt sursele de finantare;
– ce relatie trebuie sa ai cu finantatorul;
– cum sa iti planifici si sa iti organizezi activitatile;
– cum sa realizezi un buget;
– cum sa iti gestionezi resursele;
– care este rolul unui manager de proiect;
– cum se realizeaza un plan de afacere;
– cum se realizeaza un studiu de fezabilitate;
– tips & tricks pentru proiecte de succes.
Pentru a te inscrie la training va rugam sa ne contactezi la adresa de email ddcalitur@gmail.com pentru a putea sa transmitem formularul de inscriere.
Reduceri:
– daca achiti taxa de inscriere pana pe 9 decembrie, platesti doar 130 RON;
– daca vii insotit de inca un participant sau doi, platesti doar 100 RON;
– daca vii insotit de peste 3 participanti, platesti doar 90 RON.
Taxa de participare include:
– Consiliere pentru ideile tale de proiecte;
– Suportul de curs;
– Materialele de training;
Va steptam la curs!