Criza accentueaza nevoia de a invata. CODECS iti ofera noi oportunitati de dezvoltare

0
codecsCODECS anunta o noua serie de inscrieri la cursurile Managementul Resurselor Umane si  Managementul Relatiilor cu Clientii, din cadrul programului „Certificat Profesional in Management”, dezvoltat in parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie. Cursurile se adreseaza atat managerilor, cat si celor care nu au o pregatire specifica in acest domeniu.

„In vremuri de criza cea mai buna investitie este cea facuta in propria cariera. Recomand cursurile programului de Certificat, ca fiind cea mai profesionista cale catre o cariera in management, intrucat ofera cunostintele de baza privind aspectele functionale ale managementului. De asemenea, cursurile dezvolta abilitatile si competentele absolut necesare unui manager, stimuleaza capacitatea inovativa si sporesc increderea in sine”, precizeaza Dr. Rodica Maria Radulescu, Director Business School, CODECS.

Cursul „Managementul Resurselor Umane” abordeaza principalele aspecte si procesele de baza ale managementului resurselor umane, urmarind sa va ajute sa luati in considerare toate fatetele activitatii de gestionare a muncii oamenilor. De asemenea, veti invata sa va ajustati stilul managerial, pentru a obtine rezultate cat mai bune din colaborarea cu colegii si subordonatii.

Cursul este structurat in 4 volume: Comportamentul Organizational, Recrutarea si Dezvoltarea Personalului, Formarea si Dezvoltarea Echipei, Putere,Conducere si Schimbare. Parcurgand acest curs, eficacitatea dumneavoastra manageriala va spori atat in plan individual, cat si in cadrul echipei, prin adoptarea unei atitudini corecte legate de asteptarile reciproce pe care le au atat oamenii, cat si organizatia.

Cursul „Managementul Relatiilor cu Clientii” se adreseaza  managerilor care indiferent de domeniul in care activeaza doresc sa-si formeze competente legate de utilizarea conceptelor, modelelor si instrumentelor specifice marketingului in vederea identificarii, anticiparii si satisfacerii in mod profitabil a cerintelor clientilor.

Cursul este structurat in 4 volume: Sa ne intelegem clientii, Satisfacerea exigentelor clientilor, Valoarea oferita clientilor, Managementul calitatii, a caror parcurgere va ajuta sa dobanditi cunostintele necesare si sa va dezvoltati aptitudini fundamentale in domeniul marketingului, in vederea intelegerii propriului rol in relatia cu clientii interni si externi ai organizatiei si in cresterea valoriii produselor sau serviciilor oferite acestora,  astfel incat sa obtineti un avantaj competitiv asupra concurentilor.

Participantii la cele doua cursuri vor avea acces la www.codecs.ro/certificat, website al programului de Certificat, unde vor gasi diferite resurse de studiu si informatii suplimentare despre cursuri. Prin intermediul acestui website ei vor putea comunica si colabora cu tutorul si colegii. Pachetul de curs contine si doua CD-uri Ghidul cursului si activitati de autoevaluare care ii vor ajuta pe participanti sa testeze cat de bine si-au insusit conceptele esentiale.

Inscrieri pana la data de 21 decembrie 2009.

Pentru inscrieri pana la data de 4 decembrie beneficiati de un discount de 100 Euro.

Pentru informatii privind cursurile The Open University Business School un consultant CODECS iti sta la dispozitie cu toate informatiile si documentele necesare la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: [email protected], www.codecs.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.