15 mai 2008
Succesul unei companii depinde in masura covarsitoare de coeziunea interna dintre angajati. Comunicarea, comportamentul si cultura organizationala sunt factori care determina imaginea companiei atat in exterior cat si in interior.
COM.org este trainingul care vizeaza identificarea si dezvoltarea unor deprinderi si abilitati de comunicare de care oricine are nevoie pentru a lucra in armonie cu ceilalti si pentru a maximiza eficienta profesionala in contextul organizational.
COM.org ofera instrumente practice care pot fi aplicate imediat la locul de munca si care vor avea un impact pozitiv in ceea ce priveste, comunicarea, relationarea si maximizarea performantei profesionale atat la nivel individual cat si organizational.
Trainingul se adreseaza celor din:
- Top si Midle Management;
- Responsabililor de marketing si de comunicare;
- Responsabililor de RU;
- Asistent Manageri-lor;
- Team Leaderi-lor;
- Antreprenorilor sau managerilor.
In cadrul Trainingului COM.org vor fi abordate teme precum:
1.Procesul de comunicare:
- Ce este si cum se formeaza procesul de comunicare;
- Obiectivele comunicarii;
- Abordari ale comunicarii.
2.Tipuri de receptori
- Tipul analitic;
- Tipul director;
- Tipul amiabil;
- Tipul expresiv.
3.Comunicarea in context organizational
- Comunicare pe verticala vs. orizontala;
- Comunicare empatica;
- Comunicare persuasiva vs. asertiva;
- Comunicare suportiva.
4. Stilul personal de comunicare vs. Comunicarea in functie de personalitate
- Tipuri de personalitate;
- Abordari ale comunicarii in functie de personalitate;
- Strategii de abordare in functie de personalitate.
5.Modalitati de comunicare in functie de interlocutori si contexte
- Feedback-ul;
- Comunicare fata in fata;
- Comunicare non-verbala;
- Ascultare activa;
- Tipuri de intrebari;
- Comunicare in grup (intruniri).
6. Cum comunicam si relationam cu personalitatile dificile
- Autocunoastere ( atitudine, reactie, comportament);
- Recunoasterea personalitatilor dificile;
- Observare si interpretare;
- Analiza si evaluare (body language, discurs, dialog, etc).
Trainerul COM.org este Daniela Popescu. Daniela a adunat experiente extensive in vanzari&marketing, invatamant, resurse umane, training si consultanta, care i-au oferit prilejul sa inteleaga piata si mediul de business. Ca TRAINER si totodata consultant in managementul resurselor umane Daniela, a creat si sustinut multiple programe de training precum: Managementul Comunicarii Organizationale, Stress Management, Managementul Timpului, Presentation Skills, Managementul Resurselor Umane; Evaluarea Performantelor; Managementul Carierei si Teambuilding.
Taxa de participare la COM.org este 1050 RON+TVA/persoana. Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 19 mai 2008. La taxa de participare aplica reduceri de 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.
Numarul de Locuri disponibile: 10.
Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.
PICANT reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – "Knowledge & More" – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT se numara: Event’or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.
Pentru mai multe informatii:
Ioana Anescu
Telefon: 0766/244.894
Nicolae Naumof
Telefon: 0765/216.491
Web-site: www.marketingforum.ro
Sursa: Plandeafacere.ro, 15 mai 2008