Client Profiling

0

Intr-o perioada in care aproape in orice organizatie expresia cea mai folosita este “maximizarea profitului”, Magnify Sight vine in ajutorul acelora care vor sa-si mentina cel putin un nivel constant al incasarilor.

Clientii si partenerii au un rol important in dinamica profitului si relatiile cu ei merita o atentie deosebita.

Este un moment excelent sa intaresti parteneriate, sa consolidezi relatiile cu clientii actuali, chiar sa identifici noi directii de business  si sa arati inca odata ca joci win-win.

– Cum au nevoie clientii si partenerii sa auda, sa vada sau sa simta ceea ce avem sa le spunem?
– Cum le identificam caracteristicile energetice si aptitudinale?
– Cum comunicam “pe limba interlocutorului”?

Pentru a avea o buna cunoastere a dimensiunilor abordate pe parcursul cursului, participantii vor fi testati inainte de participare la acest curs cu 1 chestionar de personalitate.

Client Profiling este conceput sa furnizeze cunostintele si deprinderile necesare folosirii tehnicilor de cunoastere a sistemului de personalitate, de predictie comportamentala si de adecvare a prestatiei de rol la personaje concrete. Fiecare individ are propriul stil de percepere si prelucrare a informatiei si de alegere a strategiilor de decizie. Ar fi frumos sa accesam rapid si eficient aceste informatii, nu-i asa?

Trainerul propune o serie de strategii personale de adecvare a stilului fiecaruia la ceea ce interlocutorul nostru are nevoie sa auda, sa simta si sa vada pentru a spune “DA”. Singurul lucru de care avem a tine seama e sa ne propune un obiectiv fair-play, de tip “castig-castig”.

La finalizarea cursului, cursantii vor dobandi si/sau dezvolta competente si abilitati care le vor permite:

– sa identifice caracteristicile energetice, caracteriale, aptitudinale ale celui vizat spre cunoastere;
– sa faca predictii cu privire la preferintele actionale ale unui individ, in conditii determinate (cunoscute);
– sa realizeze strategii de agregare in echipe a mai multor personaje vizate de profiling;
– sa aiba o buna cunoastere a punctelor tari si a celor slabe ale propriei personalitati;
– sa opteze pentru un anumit registru comportamental fata de cel vizat de profiling.

Imediat dupa inregistrare la curs, participantii vor fi invitati sa completeze chestionare electronice pe o platforma web. Chestionarul are 72 intrebari, timpul alocat completarii fiind de maxim 30 minute. Rezultatele la teste vor fi primite confidential de catre fiecare participant, la adresa de  mail furnizata.

Bogdan Rotaru

este psiholog licentiat, cu dubla specializare: psihologia serviciilor si psihologia detectiei comportamentului simulat, ambele specializari fiind recunoscute de Colegiul Psihologilor din Romania. De asemenea, este formator de adulti acreditat de Ministerul Educatiei si Cercetarii.

Bogdan a acumulat 10 ani de experienta profesionala:

– 7 ani psiholog specialist in tehnica poligraf (Insitutul de Criminalistica – Inspectoratul General al Politiei)
– 3 ani trainer si consultant in industriile bancara, materialelor de constructii, productie industriala si sisteme de securitate.

Clienti: BCR, BCR-Banca pentru Locuinte, UTI Grup, Elpreco, Vrancart, Kober s.a.

Domenii de expertiza:

– diagnoza organizationala (cultura organizationala, nevoi de training, eficientizare comunicare in organizatie)
– cursuri de creativitate
– profiling psihologic (stabilire profile psihologice si decizionale ale managerilor companiilor concurente cu cea care sponsorizeaza colectarea si analiza datelor)
– abilitati de prezentare si vanzare prin intermediul limbajului nonverbal si para-verbal.

Durata cursului: 3 zile
Locatie: „U” Business Center – Uzinexport International, Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Piata Victoriei), sala JADE.
Pachet de participare: suport de curs, pauzele de cafea si pranz cald, diploma de participare
Pret: 1000 lei + TVA
Reducere: 5% din valoarea cursului pentru 3 participanti de la aceeasi firma platitoare

Tematica cursului

Ziua 1

– Structuri neurologice – explicarea cauzalitatii din spatele limbajului non-verbal
– Aplicatie practica – identificarea preferintelor actionale si lingvistice prin metoda “COLD READING” (citirea indicatorilor de limbaj non-verbal)
– Interpretarea limbajului non-verbal
– Indicatori ai comportamentului simulat.
– Aplicatii practice de profiling psihologic

Ziua 2

– Aplicatie practica: “Spy Game” – exercitiu interactiv de cunoastere a propriilor nevoi de informare si relationare. Acest exercitiu se desfasoara pe teren in zona Piata Victoriei, contra-cronometru.
– Componentele personalitatii: temperament, caracter, aptitudini, atitudini.
– Tulburari de personalitate: identificarea lor si predictia comportamentala
– Instrumente psihometrice de profiling psihologic: modelul cuboid Gough, modelul MBTI Bias-uri (erori de gandire) in analiza sistemului de personalitate a unui tert.

Ziua 3

– Elemente introductive in problematica neurolingvistica
– Metaprogramele NLP
– Aplicatii de profiling psihologic

Modalitati de inscriere:
1. Completati formularul de inscriere on-line
2. Scrieti mail pe adresa [email protected] si anuntati participarea
3. Telefonati la numarul 021/253.0570
4. Contactati Lucia Curcudel, 0720.077.337; [email protected]  

Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Plandeafacere.ro recomanda www.Traineri.ro.

Sursa: Formare.info

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.