Bune practici si probleme in implementarea legislatiei privind achizitiile publice

0

24 aprilie 2008

Va invitam sa participati la sesiunea de training intensiv: "Bune practici si probleme in implementarea legislatiei privind achizitiile publice" ce va avea loc la Bucuresti in perioada 29-30 mai 2008, in cladirea Uzinexport, B-dul Iancu de Hunedoara nr.8, mezanin, sector 1 (Piata Victoriei).

Obiectivele trainingului
Trainingul ofera participantilor posibilitatea de a se familiariza cu sistemul Achizitiilor Publice din Romania – autoritati, proceduri, legislatie – atat la nivel teoretic, dar mai ales la nivel practic, prin folosirea unor studii de caz. Participantii isi vor putea astfel insusi bune practici din acest domeniu, si vor analiza probleme concrete aparute in practica de zi cu zi.

Cui se adreseaza:
Personalului de conducere si responsabililor din organizatii publice si private implicate in procesul achizitiilor publice, sau care deruleaza proiecte cu finantare publica interna si externa.

Despre training:
Are un pronuntat caracter practic, prezentand studii de caz privind situatii exceptionale aparute in practica achizitiilor publice, cu prezentari dinamice si interactive.
Va fi sustinut de specialisti cu experienta din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achzitiilor Publice.

Tematica:
1. Sistemul national de achizitii publice:
1.1. Relatia autoritati contractante si ofertanti,
1.2. Tipuri de contracte – proceduri de achizitii publice;
2. Experiente si situatii exceptionale aparute in domeniu;
3. Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice – O.U.G. nr. 94/2007 meniul achizitiilor publice, in estimarea valorii contractelor atribuite, in asigurarea publicitatii, in derularea procedurii de achizitii publice, in finalizarea procedurii si monitorizarea contractelor;
4. Riscuri ce pot apare in derularea procesului de achizitie publica.
Toti cursantii vor primi un certificat de participare eliberat de Oligama Management.

Perioada si locul desfasurarii:
29-30.05.2008, intre orele 9.00-17.00, cu pauze de cafea si gustare.
Cladirea Uzinexport, B-dul Iancu de Hunedoara nr.8, mezanin, sect. 1, Bucuresti.

Costul trainingului: 750 RON fara TVA (include costul suportului de curs si al studiilor de caz); plata se poate face prin ordin de plata in contul OLIGAMA MANAGEMENT RO 13 PIRB 4206 7049 1400 1000 deschis la PIRAEUS BANK – Agentia Ion Mihalache, CUI RO 15292086 sau RO 12 TREZ 7015 069X XX00 7550 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.

IMPORTANT: se acorda reduceri la taxa de participare:
– 15% pentru inscrieri si plati efectuate pana la 20.05.2008;
– 10% pentru mai mult de doi participanti din aceeasi organizatie.
Reducerile nu pot fi cumulate. Se acorda discountul mai favorabil.

Pentru inscrieri completati on-line formularul sau il puteti descarca si transmite prin fax la 021/310.80.16 sau prin e-mail la adresa [email protected]. Termen limita de inscriere: 26.05.2008.

Pentru alte informatii:
Telefon: 021/310.63.48/49; 0720/532.587
E-mail: [email protected] 

Sursa: Plandeafacere.ro, 24 aprilie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.