O identitate puternica de brand, sprijinita pe un produs sau serviciu de calitate superioara, ofera importante avantaje strategice pentru o firma. Un client, care incearca un anumit brand, si ii place, cu certitudine ca se va uita dupa acel brand si in viitor.
Ceea ce il determina sa faca acest lucru este valoarea adaugata pe care un nume de brand o confera unui anumit produs sau serviciu. Participand la cursul „Branding – Concepte fundamentale” veti invata cum sa transformati aceasta realitate intr-o oportunitate.Â
Cursul va este oferit de Kaizen Company – societate specializata in promovarea si furnizarea educatiei permanente – prin intermediul proiectului Online-School.ro – The freedom to learn! si va puteti inscrie incepand cu luna noiembrie 2008.
Ce veti studia?
Tema 1: Marca vs Brand
Tema 2: Rolul brandurilor
Tema 3: Structura de brand
Tema 4: Cum se creeaza si sustine un brand
Tema 5: Capitalul unui brand
Tema 6: Manualul de identitate
Tema 7: De la branding la rebranding
Scopul cursului:
Dezvoltarea cunostintelor cu privire la conceptul de brand si utilizarea corespunzatoare a acestora
Beneficii:
La finalul cursului, participantii vor putea sa:
– Distinga intre marca si brand
– inteleaga necesitatea procesului de rebranding
– Faca diferenta intre o structura monolitica, girata sau centrata pe brand
– Se implice in crearea si sustinerea unui brand
Cine poate participa?
– Manageri si antreprenori in cautarea solutiilor pentru construirea unui brand
– Specialisti din cadrul departamentelor de marketing, advertising, comunicare, PR
– Toate persoanele care doresc sa se familiarizeze cu notiuni esentiale din branding
Taxa de instruire: 240 RON
Cursul online „Branding – Concepte fundamentale” incepe in prima zi a fiecarei luni si dureaza 30 de zile. Evaluarea participantilor se va realiza pe baza temelor efectuate individual in timpul cursului si a testului grila sustinut la final, dar si in functie de participarea la seminariile online.
Absolventilor li se va elibera Certificat de Absolvire, care va fi insotit de rezultatul obtinut, de programa analitica a cursului si de o recomandare din partea lectorului.
Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu, General Manager Kaizen Company                                            Â
Tel: 0770.836192
Fax: 0351.815524
E-mail: [email protected]
Web-site: http://www.online-school.ro
Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Plandeafacere.ro recomanda www.Traineri.ro.
Sursa: Formare.info