PlanDeAfacere.ro
Idei. Modele. Instrumente.

Brandactivity- Stii sa fii alaturi de brandul tau ….la bine si la rau?

0
leadersMiercuri, 20 mai, va avea loc cea de-a patra editie a seminarului Brandactivity, organizat de Fundatia LEADERS, la Hotel Radisson ( in curs de confirmare), Bucuresti.

Paul Markovits, Co-founder at Time 2 Talk, Douglas Kaufman Head of Strategy Cocoon Group, Ada Rosetti Channel Manager Discovery Networks Romania va asteapta in cadrul conferintei, care se doreste a fi mai mult decat un eveniment de marketing.

Seminarului Brandactivity are drept punct central brand leadership-ul, iar printre temele care vor fi abordate se numara:
– Leadership creativ-cat de importanta este inovatia in constructia unui brand;
– Leadership brand- un avantaj competitive durabil;
– Cum sa contruiesti un brand intern?(internal brand identity);
– Cum cladesti increderea consumatorilor si creezi delight-ul;
– Imaginea brand-ului vazuta prin ochii omului de publicitate;
– Liderul din spatele brand-ului.

Povestile brandurilor de succes, brandingul neconventional, inovatia, lucrul in echipa, determinarea, pozitionarea intalnirea cu profesionistii iti vor prezenta alte perspective, abordari diferite, iti vor ridica intrebari si iti va oferi un cadru excelent de marketing. 

O lume a schimbarii, a oamenilor puternici, a liderilor autentici, a unei piete complexe, a marketingului, a experientelor, a provocarilor: toate aceste concepte fac parte din viata noastra cotidiana si ne influenteaza activitatea prin exemplu lor de succes. Dar pentru a fi un adevarat lider, este necesar mai mult.

De aceea, te invitam sa inveti de la adevaratii profesionisti in cadrul seminarului Brandactivity 2009.

Pentru a afla toate detalii necesare referitoare la eveniment si la inregistare va invitam sa accesati site-ul oficial : www.brandactivity.ro.

Persoana de contact:
Anca Calugaritoiu
E-mail: [email protected]

Contact:
Telefon : 0722 43 54 16
E-mail: [email protected]
Web-site: http://www.leaders.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.