29 mai 2008
Brandul perfect: pozitionarea lui Volvo, designul de produs pentru iPod, comunicarea lui Nike? toate la un loc. E de ajuns doar o pozitionare ca la carte, sau un desen unic, sau numai o campanie cu impact? Cum construim, cum consolidam brandurile de produs, cand nu avem zeci de ani la dispozitie (si cum se erodeaza acestea, nu-i asa)? Aneta Bogdan (BRANDIENT) va va raspunde in 10 iunie la cursul BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS.
Prima axioma in BRANDINGUL SERVICIILOR este: ?cand produsul nu-i de gasit, oamenii sunt produsul", adica in servicii oamenii reprezinta brandul in majoritatea situatiilor. In urma cursului sustinut de Aneta Bogdan (BRANDIENT) in 17 iunie veti intelege cum se construiesc si cum se consolideaza brandurile in servicii astfel incat sa creasca valoarea intangibila pentru un produs intangibil.
BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS
Despre agenda:
Seminarul se adreseaza celor preocupati de intelegerea importantei brandingului si de cresterea calitativa a brandului lor pe o piata tot mai competitiva si aglomerata: directori generali, brand manageri, directori de marketing, PR, vanzari, resurse umane din companiile producatoare, dar si strategi si directori de client service din agentiile de publicitate.
Data fiind natura intensiva a seminarului si promisiunea de masterclass, este important ca participantii sa fie mai mult decat familiarizati cu marketingul, managementul sau comunicarea.
Data: 10 iunie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant
BRAND EQUITY IN BRANDING SERVICES
Despre agenda:
Seminarul incorporeaza prezentari si studii de caz reale de pe piata romaneasca, discutii si exercitii si va aborda o tematica axata pe elementele de strategie din spatele constructiei si reconstructiei unui brand de servicii – de la portofoliu la pozitionare, cu accent pe activitatile de rebranding, pe identitatea de brand si reflectarea verbala si vizuala a acestuia, pe vectorii cei mai importanti de constructie – de la comunicarea interna la programele de Brand Engagement.
Data: 17 iunie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant
DESPRE TRAINER:
Aneta Bogdan este Managing Partner la Brandient. Aneta Bogdan si-a petrecut cea mai mare parte a carierei in marketing, cea mai importanta realizare profesionala inainte de a fonda Brandient fiind pozitia de Director de Comunicare timp de 5 ani pentru Connex, ocazie cu care a pus umarul la conceperea si constructia unuia dintre cele mai iubite branduri locale. Aneta este invitata frecvent ca speaker la conferinte si seminarii de branding, marketing si advertising si publica regulat in revistele de business si de specialitate. Practica sa extensiva in marketing si branding s-a cladit pe o educatie solida: ea a absolvit ASE Bucuresti – Facultatea de Comert si a obtinut MBA la Open University Business School (UK), iar din 2000 este Membru al Chartered Institute of Marketing (UK) si Chartered Marketer.
Contact:
Anca Leonte,
Project coordinator
Telefon: 031/105.31.31
Fax: 031/105.31.34
Web-site: www.qualians.com
Sursa: Plandeafacere.ro, 29 mai 2008