Scopul atelierului
– Insusirea si actualizarea cunostintelor si dezvoltarea abilitatilor de coordonare a unui proiect, astfel incat sa creasca performanta organizatiei.
Obiectivele atelierului
La sfarsitul atelierului participantii vor:
– intelege elementele esentiale ale ciclului de dezvoltare a unui proiect
– avea cunostinte si abilitati imbunatatite de coordonare a unui proiect
– controla si planifica resursele financiare, umane si materiale ale unui proiect
– vor cunoaste acele elemente specifice care asigura atingerea tintelor de proiect
Durata atelierului: 2 zile, 1-2 octombrie 2009
Organizatori: Asociatia Asistenta – Educare – Reprezentare in parteneriat cu Fundatia Hospice Casa Sperantei.
Locatie: Fundatia Hospice Casa Sperantei – Centrul de Studii pentru Medicina Paliativa Printesa Diana
Adresa: Strada Piatra Mare 101, Brasov
Formatori (Asociatia-Educare-Reprezentare): Ana Maria Suciu (formator autorizat), Luminita Ratiu (specialist finantari).
Numar de locuri disponibile: 20
Costuri:
Organizator ii vor acoperi costurile pentru:
– Lectori
– Multiplicarea materialelor de curs
– Pauze de cafea si de masa
– Transport pentru participantii din afara Brasovului (bilete de tren clasa a II-a)
Participantii din afara Brasovului isi vor achita costurile de cazare.
Inscrierea se face pe e-mail, prin completarea formularului, la urmatoarea adresa: [email protected].
Data limita: 25 septembrie 2009
Date de contact:
Tel. 021-326 3771
Mob. 0728 130 071
Persoane de contact:
Magda Muntean, coordonator programe
Cristina Velicu, asistent programe
Contact:
Mobil: 0740.952.777
Tel/Fax: 021.326.37.71
E-mail: [email protected]
Web site: www.hospice.ro; www.hospicesofhope.uk