ASEBUSS-EXEC-EDU: Curs Excelenta in Customer Service

0

13 iunie 2008

Un curs neconventional in care abordarea creativa si umorul potenteaza procesul de invatare si transforma interactiunea cu clientii intr-o experienta memorabila.

Minimum de continut teoretic, multa interactivitate, role-playing, schimb de experiente.

Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii (manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii).

Acest workshop interactiv de 2,5 zile te ajuta sa maximizezi valoarea fiecarui contact stabilit cu clientul.
In urma participarii la acest curs:
– Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei;
– Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni;
– Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii;
– Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti;
– Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului;
– Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client.

Din agenda

– Sunt ceea ce sunt – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator;
– Ce spunem si cum spunem – abilitati verbale si … vocale;
– Dati-mi legatura – telefonul ca tortura moderna;
– Cineva ne priveste – excelenta intr-un mediu fata-in-fata;
– Sa avem o zi buna – raportul cu un consumator;
– Opreste, priveste, asculta – concentrarea pe nevoile consumatorilor;
– Cerul este limita – moduri de pliere a serviciilor noastre;
– Cand jocul devine dur – consumatori dificili;
– Stati! Asta nu totul! – up-sell si cross-sell;
– Si cu noi cum ramane? – servicii catre consumatorii/clientii interni.

EXEC-EDU este compania creata de ASEBUSS, cea mai veche si prestigioasa scoala de afaceri romano-americana din Romania, pentru a le oferi managerilor cursuri de formare continua si consultanta si a veni in completarea programului Executive MBA, organizat in colaborare cu Kennesaw State Univeristy, Atlanta, SUA. De la lansarea activitatii de formare continua manageriala, in anul 1996, oferta noastra de programe s-a diversificat continuu, raspunzand nevoilor tot mai complexe de perfectionare a managerilor si organizatiilor din care fac parte. De 11 ani, formam lideri vizionari, creativi, pregatiti sa faca fata celor mai dure provocari, intr-un mediu de afaceri global, aflat intr-o continua schimbare.

Contact:
Telefon: 319.64.40; 319.64.41
Web-site: www.asebuss.ro

Sursa: Plandeafacere.ro, 13 iunie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.