6 martie 2008
Cursul organizat de Minardo abordeaza elementele de comunicare existente in negocieri cat si modalitatile de imbunatatire a relatiei – Client – Furnizor. Pregatirea unei negocieri poate duce la succesul acesteia. De aceea cursul acorda o importanta destul de mare acestui proces. Participantii vor afla ce elemente sunt necesare pentru ca cealalta parte in negociere sa nu ii ia pe nepregatite.
Participanti: Trainingul se adreseaza membrilor echipei manageriale, angajatilor care negociaza cu furnizorii si persoanelor care negociaza cu sindicatele.
Obiective:
- sa utilizeze negocierea focalizata pe interesele reale ale partilor pentru a obtine acorduri reciproc avantajoase;
- sa realizeze o pregatire eficace a intalnirilor de negociere;
- sa aleaga "cea mai buna alternativa la acordul negociat";
- sa aleaga timpul si locul pentru negociere apreciind in mod realist avantajele si dezavantajele optiunilor preferate;
- genereze mai multe optiuni inainte de a trece la ofertare;
- sa aplice tehnici de deblocare a negocierii.
Tematica:
- Stiluri si strategii de negociere;
- Pregatirea negocierii;
- Negocierea propriu-zisa: Comunicarea in negociere, Fazele procesului de negociere;
- Deblocarea negocierii;
- Intreruperile;
- Implementarea acordului;
- Negocierea comerciala internationala;
- Sfaturi practice pentru o negociere eficienta.
Taxa de participare: 600 RON/participant (fara TVA).
Locatie: Cursurile se desfasoara la sala de curs MINARDO, B-dul Gheorghe Sincai nr. 9A, bloc 3A, etaj 5, sector 4, Bucuresti.
Contact:
Telefon: 021/330.94.45
Fax: 021/330.95.73
E-mail: [email protected],
Web-site: www.minardo.ro
Sursa: Institutul Roman de Training, 27 februarie 2008