Scopul cursului: Sa ajute participantii sa inteleaga importanta comunicarii efective la telefon. Folosind aceste cunostinte vor fi capabili sa construiasca un context care sa le ofere mai multa incredere atunci cand efectueaza telefoane externe. Programul se recomanda in special celor care lucreaza intr-un centru telefonic si care trebuie sa lucreze proactiv cu clientii, produsele si serviciile vanzarii de cea mai buna calitate si vanzarii incrucisate.
Obiectivele cursului
La sfarsitul cursului participantii vor putea
1. sa descrie nivelurile diferite ale interactiunii cu clientii
2. sa demonstreze aptitudini de ascultare activa
3. sa explice diferite tipuri de comunicare
4. sa listeze ce fel de intrebari obtin cele mai bune informatii si ce fel de intrebari sa evite
6. sa descrie cele 4 tipologii cu privire la comportamentele de cumparare ale clientilor
7. sa aplice procesul AIDAÂ (atentie, interes, dorinta, actiune) si cum sa adauge valoare vanzarii prin telefon
9. sa stabileasca propria lor structura pentru vanzare prin telefon folosind toate etapele de la inceputul si pana la incheierea convorbirii telefonice
Cursul include
– folosirea telefonului: avantaje si dezavantaje
– cei 4 factori umani
– niveluri diferite ale interactiunii cu clientii
– aptitudini de comunicare
– inceperea convorbirii telefonice; cum sa faci clientul sa se simta in largul lui
– structurarea convorbirii telefonice; obtinerea si pastrarea controlului
– caracteristicile si beneficiile vanzarii si cand sa prezentam produsul
– rezolvarea obiectiilor
– incheierea vanzarii sau obtinerea angajamentului
– rezolvarea refuzului
Cum functioneaza cursul
Participantilor li se prezinta clar natura vanzarii prin telefon si necesitatea clientului de a se simti relaxat si nu constrans.
Echipamentul de monitorizare a telefoanelor poate fi folosit la cerere, pentru a da reprezentantilor oportunitatea de a-si pune in practica aptitudinile intr-un mediu pozitiv.
Pe parcursul cursului participantii produc o serie de scenarii folosind o abordare structurata cu fraze si cuvinte care suna natural si care implica clientul.
La sfarsitul cursului participantii pregatesc un plan de actiune personal pe care-l pot folosi la locul de munca.
Date organizatorice
Data Trainingului: 13-15 februarie 2009
Locatia: Hotel Piemonte, Predeal
Costuri: 1.580 RON + TVA / participant si include:
1. cazarea 3 zile
2. mesele / coffe break-urile
3. suportul de curs
4. diplomele de participare;
Discounturi
– 3% – pentru inscrierea a 2 participanti
– 3% – pentru companiile care au avut participanti la modulul FST 1 – „aptitudini esentiale de vanzariâ€
– 5% – pentru inscrierea a mai mult de 3 participanti
Termen de inscriere: 03 februarie 2009
Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste pe pagina de oferta la adresa http://www.tradeconsult.ro si sa-l trimiteti la fax 0368456499 sau email [email protected].
Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon
0744487495 – Camelia Balan
0730610660 – Catalin Lazar
Sursa: Formare.info