Daca te aflii intr-un mediu de afaceri care se ocupa cu vanzarile, este de la sine inteles ca ai nevoie de o echipa puternica. Insa uneori planurile tale pot esua, indiferent de cat de bine lucreaza echipa ta. Daca arunci o privire mai apropiata asupra vanzarilor pentru a identifica problema, poti usor observa sa nu e o chestiune de aptitudine, ci o chestuine legata de uneltele folosite.
Inainte de a da vina pe echipa, intreaba-te daca ai construit strategia potrivita de vanzari si daca ai folosit uneltele potrivite in construirea ei.
Cel mai bun software folosit de echipele de vanzari a fost cel care a vizat relatiile cu clientii. Gartner.com a estimat ca acest tip de software valoreaza 20 de miliarde de dolari pe piata. Totodata, acestia au anuntat ca va creste la 36 de miliarde de dolari pana in 2017.
Ce reprezinta insa acest software folosit de echipele de vanzari in relatiile cu publicul?
Numita de specialisti „sales enablement”, acest software reprezinta o abordare sistematica de a ajuta oamenii de vanzari sa se pregateasca pentru interactiunile cu clientii, sa interactioneze in mod eficient cu publicul lor si sa profite de oportunitatile de vanzari pentru a incheia contracte de lunga durata.
Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com