
Prezentam mai jos si alti itemi pe care gadget-urile unui manager ar trebui sa le acopere:
- Managementul riscului. Inregistrarea riscurilor si gestionarea actiunilor de atenuare.
- Managementul problemelor. Configurarea unui jurnal cu probleme si gestionarea actiunilor care le vor rezolva.
- Managementul schimbarii. Documentarea modificarilor si gestionarea acestora spre a fi aprobate.
- Reuniuni. Crearea unor agende pentru evenimente. Inregistrarea si gestionarea acestora.
- Buget si cheltuieli. Setarea unui buget si administrarea cheltuielilor, conform bugetului alocat.
- Fise temporale. Inregistrarea timpului petrecut pentru proiect.
- Roluri si responsabilitati. Resposabilizarea fiecarui membru care joaca un rol in cadrul proiectului.
- Beneficii. Documentarea beneficiilor si crearea unor itemi de actiune care sa livreze beneficiile.
- Asigurarea calitatii. Crearea unor itemi de actiune care sa corecteze defectele calitatii.
- Glosar. Pastrarea unui glosar ce contine terminologia proiectului.
Pentru a acoperi toti itemii prezentati mai sus ar fi nevoie de mai multe software-uri. Solutia pe care o oferim este Project Administrator, un program ce le inglobeaza pe toate.
Care este software-ul preferat pe care il folosesti pentru implementarea proiectelor?
Sursa: www.projectaccelerator.co.uk