Din experienta mea, unul din cele mai inedite lucruri care pot transforma ideea in realitate, mai ales daca ti-ai propus sa pornesti cu un plan de afacere bne gandit si o strategie de PR eficienta. Vestea cea mai rea este ca atat serviciile de marketing cat si cele de PR pot costa destul de mult, mai ales cand esti in primele stadii de dezvoltare ale companiei tale. Vestea buna este ca ai la dispozitie o multitudine de informatii si sfaturi despre cum sa iti organizezi strategiile pentru a creste vanzarile si numarul clientilor.
Si, atat timp cat ai un produs sau serviciu reusit, ce te faci daca nu exista nimeni care sa iti confirmi asta? De asemenea, vanzarea produsului sau serviciului poate fi mai grea decat ti-ai fi imaginat. Chiar si asa, ai posibilitatea sa te faci cunoscut tuturor, atragand o varietate de clienti prin utilizarea unor metode proactive si unor relatii publice eficiente.
Pentru mine, marketingul reprezinta identificarea unor solutii de a-ti atinge audienta tinta, potentialii clienti interesati de produsele si serviciile pe care le vinzi.
In primul rand, unul dintre cele mai simple lucruri pe care trebuie sa le faci este sa imbunatatesti relatia cu clientii tai prin intermediul e-mailului. Este o modalitate eficienta de a informa clientii cu privire la noile produse sau servicii. Dat fiind numarul mare de spam-uri care circula in mediul online in ultima perioada, trebuie sa adopti o strategie informala pentru a ajunge la cleintii tai. De exemplu, poti trimite un newsletter lunar abonatilor tai. Astfel vei atrage atentia si altor companii.
Avantajele social media
Platformele social media reprezinta un climat perfect de a-ti atrage noi clienti, de a primi feedback si de a clarifica anumite neclaritati.
Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com