Sediul social – prima impresie despre o firma

0

SEDIUL SOCIAL - prima impresie despre o companie , Reinvent ConsultingDaca ai fi in locul clientului, ai alege o companie care are sediul social intr-un apartament sau intr-o cladire moderna de birouri?

Imaginea este esentiala in relatiile comerciale si de afaceri.

Daca te gandesti sa infiintezi o noua companie sau sa muti sediul social, cea mai buna decizie este sa alegi un spatiu modern, o cladire de birouri, care sa reflecte serviciile de calitate oferite de compania dumneavoastra si sa ofere din start prestanta in ochii actorilor de pe piata.

Principalele beneficii oferite de alegerea serviciului de gazduire a sediului social in cladirea noastra de birouri sunt:

1. Credibilitate si impresie pozitiva la prima vedere

Un sediu central, care se afla intr-o cladire moderna de birouri si nu intr-un bloc de apartamente, ofera incredere si credibilitate oricarui vizitator care ii trece pragul. O astfel de cladire ca loc de gazduire al business-ului tau, iti va aduce beneficii de imagine, sediul fiind o reflexie a serviciilor oferite.

Reinvent Consulting iti ofera posibilitatea gazduirii sediilor sociale in spatii care iti ofera avantaje legate de pozitionare, asigurand, concomitent, si servicii de secretariat basic (primirea operativa a corespondentei, inclusiv a coletelor voluminoase). Astfel, vei avea in permanenta informatii despre ce se intampla cu afacerea pe care o administrezi.

Oferim sedii sociale in orice sector Bucuresti si Ilfov.

2. Mediu adecvat pentru primirea partenerilor si clientilor

Un sediu social care denota profesionalism este potrivit pentru primirea reprezentantilor diferitelor autoritati de stat, precum si a partenerilor de afaceri.

Fie ca este vorba despre o vizita a unui posibil partener, care doreste sa investeasca in potentialul firmei tale, fie ca discutam despre o verificare din partea reprezentantilor institutiilor de stat, sediul trebuie sa arate impecabil.

Birourile moderne si salile de conferinte dotate cu echipamente de ultima generatie pe care le punem la dispozitie, sunt solutia cea mai potrivita pentru gazduirea sediului social prin intermediul Reinvent Consulting.

Un pret corect si cei peste 14.000 de clienti multumiti, care au avut incredere in serviciile noastre, ne recomanda ca partener de incredere in sustinerea activitatii societatilor din Romania.

3. Facilitatea de a obtine un sediu pentru firma

Un alt beneficiu important al unui sediu gazduit intr-un spatiu special dedicat acestui lucru, il reprezinta lipsa impedimentelor create de obtinerea avizului de la Asociatia de Proprietari. Evita birocratia si neplacerile create de incercarea de a procura documente diverse de la asocitatiile blocurilor de apartamente: cheltuieli in plus cu intretinerea, chiria, utilitatile si altele.

Noi ne ocupam de toate detaliile juridice, legale si administrative, iar tu ai siguranta ca sediul este deschis si pregatit de functionare in maxim 5 zile de la inceperea procedurii.

4. Evitarea riscului de inactivitate fiscala, inscrisa in cazierul fiscal

Din martie 2016, reglementarile legislative prevad expirarea sediului social ca situatie de inactivitate fiscala, ce se inscrie in cazierul fiscal. Aceasta inactivitate inseamna oprirea activitatilor economice, cu efecte nedorite la nivel de costuri, pierderi si birocratie.

Gazduirea sediului social la sediul avocatului nostru, elimina din start acest risc, tu fiind mereu notificat si informat referitor la expirarea sediului si prelungirea acestuia.

5. Beneficii suplimentare

Pe langa toate aceste avantaje, o cladire de birouri, destinata si folosita special pentru gazduirea sediilor sociale, va fi mereu pregatita pentru orice proiecte pe care planuiesti sa le demarezi. Vei fi scutit de alte cheltuieli de administrare si iti faciliteaza accesul la fonduri nerambursabile, o astfel de constructie fiind deja avizata si avand toate documentele legale pregatite.

Nu trebuie sa neglijezi locul in care se afla sediul social al companiei, deoarece acesta reprezinta primul contact pe care il au partenerii, clientii si angajatii institutiilor de stat cu firma si serviciile oferite. Acesta trebuie sa exprime profesionalism, seriozitate si sa indeplineasca standarde de calitate inalte.

Nu rata cea mai buna oferta din piata la serviciile de gazduire sediu social –  orice sector Bucuresti si Ilfov, doar cladiri moderne de birouri!

•    Platesti 1 de gazduire, primesti 2! – 111 euro + TVA
•    Platesti 2 ani de gazduire, primesti 4! – 199 euro + TVA

Detalii suplimentare: Click AICI.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting activeaza de peste 10 ani pe piata de consultanta juridica, fiscala si comerciala, oferind servicii complete de business : infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM,  serviciul de gazduire de sedii sociale. si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail  [email protected]. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Sursa: www.reinventconsulting.ro

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.