Inventarierea anuala – obligatorie pentru anumite firme. Afla ce trebuie trecut in inventar pana la 31.12.2016!

0

inventariarea-este-obligatorie-pentru-anumite-firme-afla-ce-trebuie-sa-inventariezi-pana-la-31-decembrie-reinvent-consultingLa 31 decembrie 2016 se realizeaza inventarierea anuala, obligatorie pentru anumite entitati si institutii publice.  Daca aceasta nu este realizata la timp, firma ta poate fi sanctionata cu amenzi din partea ANAF sau a altor organe fiscale. Afla ce trebuie sa inventariezi si cand trebuie finalizata procedura.

Cine este obligat sa realizeze inventarierea?

•    societatile comerciale, companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, societatile cooperatiste si celelalte persoane juridice;
•    institutiile publice, asociatiile si celelalte persoane juridice cu si fara scop patrimonial;
•    subunitatile fara personalitate juridica, cu sediul in strainatate;
•    organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv, astfel cum sunt prevazute in legislatia pietei de capital, fondurile de pensii facultative, fondurile de pensii administrate privat si alte entitati organizate pe baza Codului civil;
•    persoanele fizice care desfasoara activitati producatoare de venit, definite de Codul fiscal, si ale caror venituri sunt determinate in sistem real.

In aceeasi lege, se transmite ca Ministerul Finantelor Publice poate aproba exceptii de la regula inventarierii anuale pentru unele bunuri cu caracter special aflate in administrarea institutiilor publice, la propunerea ordonatorilor principali de credite. Rezultatul inventarierii se inregistreaza in contabilitate potrivit reglementarilor contabile aplicabile.

Cand se realizeaza inventarierea?

Entitatile au obligatia sa efectueze inventarierea patrimoniului :

•    la inceputul activitatii;
•    cel putin o data in cursul exercitiului financiar pe parcursul functionarii lor;
•    in cazul fuziunii sau incetarii activitatii, precum si:
a) la cererea organelor de control, cu prilejul efectuarii controlului, sau a altor organe prevazute de lege;
b) ori de cate ori sunt indicii ca exista lipsuri sau plusuri in gestiune, care nu pot fi stabilite cert decat prin inventariere;
c) ori de cate ori intervine o predare-primire de gestiune;
d) cu prilejul reorganizarii gestiunilor;
e) ca urmare a calamitatilor naturale sau a unor cazuri de forta majora;
f) in alte cazuri prevazute de lege.

Cum te putem ajuta?

Alege serviciile de evidenta financiar-contabila marca Reinvent Consulting si vei beneficia de consultanta financiara si servicii fiscale de calitate, la un pret accesibil.

Contabilitate firma:

•    295 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati;
•    215 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati (la plata anticipata pe 6 luni);
•    165 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente (fara salariati).

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail [email protected]. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.