Taxele de la Registrul Comertului eliminate de la 1 februarie 2017- un impuls pentru mediul antreprenorial din Romania!
OPORTUNITATI OFERITE DE LEGEA nr. 1/2017 in procesul de infiintare a unei firme – fara taxe la Registrul Comertului
Conform Legii nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, au fost abrogate printre altele si taxele care ii vizau direct pe antreprenori: 20 de taxe privind Registrul Comertului, 22 de taxe privind publicarea in Monitorul Oficial, 13 taxe extrajudiciare de timbru.
Legea mentionata are drept scop incurajarea mediului de afaceri si crearea unei comunitati de business cat mai competitive.
Astfel, incepand cu data de 1 februarie 2017, s-au eliminat mare parte din taxele juridice de la Registrul Comertului, infiintarea firmei costand mult mai putin in cazul SRL-urilor, iar in cazul PFA, II si IF nu se mai percepe taxa de registru.
Taxe eliminate pentru operatiunile de infiintari firme:
• cererea de inregistrare la ONRC, in cazul firmelor, care cuprinde: autorizare constituire, inmatriculare, autorizare functionare prin declaratie pe propria raspundere; aceasta taxa era de 250 de lei;
• cererea de inregistrare la ONRC – PFA, II, IF, care cuprinde: inmatriculare, autorizare functionare prin declaratie pe propria raspundere; aceasta taxa era in valoare de 90 de lei.
In derularea unei activitati pot aparea oricand modificari acte firma, acestea necesitand inregistrare la Registrul Comertului. Cele mai uzuale sunt:
• modificare denumire firma;
• deschidere punct de lucru;
• inchidere punct de lucru;
• autorizare activitate;
• schimbare forma juridica;
• schimbare sediu social;
• prelungire sau reducere durata de functionare;
• modificare, extindere, actualizare obiect de activitate;
• majorare capital social;
• reducere capital social;
• cesiune;
• suspendare si reluare activitate firma;
• schimbare si revocare administrator;
• modificare date de identificare;
• excludere sau retragere asociati;
• dizolvare si radiere firma.
Important de mentionat ca, desi s-au eliminate taxele la Registrul Comertului, s-au pastrat taxele pentru publicarea in Monitorul Oficial, cele pentru eliberarea certificatului constatator si cele pentru eliberarea copiilor certificate.
DE CE ACUM ESTE MOMENTUL PERFECT SA DEVII ANTREPRENOR?
• Pentru ca daca nu alegi sa risti sa te aventurezi in a avea propriul business, nu vei stii niciodata ce ar fi iesit, cum ar fi evoluat lucrurile!
• Pentru ca s-au redus semnificativ costurile pentru operatiunile juridice de infiintare firma, modificari acte, inchidere firma.
• Pentru a nu te gandi la un moment dat „ce ar fi fost daca” si pentru ca acum e mai simplu ca niciodata sa-ti infiintezi firma!
• Plus ca la REINVENT CONSULTING infiintarea firmei e GRATUITA!
OPORTUNITATI OFERITE DE REINVENT CONSULTING
Suntem prima firma de consultanta care si-a adaptat tarifele in functie de prevederile noii legi.
Ne-am adaptat preturile pentru a fi fair-play cu actualii si viitorii antreprenori si pentru a oferi tuturor sansa la servicii de calitate.
Pe aceste considerente ne sustinem activitatea: corectitudine, transparenta si suport pentru oamenii de afaceri.
Infiintari firme gratuit! Fara cozi, fara birocratie, fara alergatura inutila, fara drumuri suplimentare, fara amanari de dosare la Registrul Comertului si fara…costuri!
Asadar, am imbinat nevoile pentru servicii juridice de infiintari firme, cu nevoia antreprenorilor de a avea evidenta financiar-contabila de calitate si astfel a iesit pachetul de:
• INFIINTARE FIRMA GRATIS daca achizitionati un abonament de contabilitate pe 6 luni!
Preturile pentru evidenta financiar-contabila pleaca de la 165 lei/ luna – in functie de numarul de documente si de numarul de angajati.
Orice nou antreprenor are nevoie de un contabil, iar o afacere de viitor are nevoie de un contabil bun. Pentru ca altfel pot aparea probleme cu ANAF, iar aici abaterile si neregulile se platesc…scump!
CONTABILITATE FIRMA – GARANTIA CALITATII acreditata de CECCAR, CFR, CAFR
Reinvent Consulting are toate acreditarile in domeniul contabil: acreditari CECCAR, CFR si CAFR. Asa ai garantia calitatii si a profesionalismului celui care gestioneaza actele financiare ale firmei.
Nu contesta nimeni cunostintele doamnei de la bloc care tine contabilitatea la cateva firme, insa in caz de abateri, neactualizari legislative si eventuale amenzi din vina contabilului cine plateste? Tu desigur.
De ce sa risti, cand poti sa te asiguri ca ceea ce trebuie facut, este bine facut, de la inceput.
Scoate la lumina managerul din tine!
Infiintari firme gratuit, modificari acte firme si consultanta juridica mai accesibile ca oricand.
„Ziua in care vei fi responsabil si nu vei mai cauta scuze, aceea este ziua startului care te va purta spre succes.” – O.J. Simpson
Reinvent Consulting activeaza de peste 10 ani pe piata de consultanta juridica, fiscala si comerciala, oferind servicii complete de business : infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM, serviciul de gazduire de sedii sociale. si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.
Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail [email protected]. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.
Website: blog.reinventconsulting.ro