Inchiriere sali de conferinta in Bucuresti pentru evenimente, training-uri, sedinte importante

0

Inchiriere sali de conferinta si birouri in BucurestiCand vine vorba de intalnirile cu parteneri de afaceri sau clientii importanti, spatiul in care ii primesti este un element decisiv in formarea unei opinii despre business-ul tau. Iti propunem o solutie care sa te ajute sa ii impresionezi, fara a plati chirie pe o perioada indelungata.

Salile de conferinta si birourile inchiriate pentru evenimente izolate ofera cateva avantaje cand vine vorba de impresia pe care o lasi celor care doresc sa iti treaca pragul:

•    Economisesti resurse

Nu este intotdeauna necesar sa ai un sediu unde sa primesti clientii, mai ales daca ai ales sa desfasori activitatea la terti, insa in momentul in care vei dori sa te intalnesti cu posibili parteneri, clienti mai mari sau viitori furnizori, lucrurile se schimba. De aceea, iti propunem un birou directorial sau una dintre salile noastre de conferinta, care iti pot gazdui sedinta, la un pret redus. Astfel, tu vei avea parte de intalniri de afaceri de succes, fara sa fii nevoit sa inchiriezi un birou pentru o luna.

•    Imagine credibila si profesionista

Imaginea pe care o prezinti in legatura cu firma ta conteaza, iar acest lucru incepe de la branding-ul personal, pana la modul in care este organizat biroul tau. Un birou spatios, modern utilat, cu toate facilitatile necesare, precum si servicii de secretariat impecabile, iti pot asigura o colaborare pe termen lung cu un partener important de afaceri. Acestea sunt solutiile pe care ti le prezentam si noi: birouri si sali de conferinta moderne, care sa te ajute in relatia cu partenerii.

•    Training-uri sau sedinte in spatii largi, cu toate facilitatile

Chiar daca ai deja un punct de lucru, stim cu totii ca uneori sala de sedinte poate fi neincapatoare sau aglomerata. La aceasta se adauga: nevoia de sedinte generale cu o echipa in crestere, training-uri pentru angajati sau clienti, etc. Acestea nu trebuie sa devina o problema pentru spatiul tau, iar de multe ori solutia ar fi sa inchiriezi un birou mai mare si sa muti acolo activitatea. Insa, daca inca nu ai posibilitatea aceasta sau ai nevoie de mai mult spatiu doar in cazul unor evenimente speciale sau training-uri organizate trimestrial, spre exemplu, iti propunem urmatoarea solutie: inchirierea de sali de conferinta de diverse dimensiuni pentru cateva ore, mobilate cu mese si scaune confortabile, dotate cu video proiector, flipchart, free WIFI, plasma TV, intr-o cladire situata in apropiere de mijloace importante de transport in comun langa statia de metrou Grozavesti.

Ai nevoie de un birou directorial pentru o intalnire de afaceri? Esti in cautarea unei sali pentru o sedinta importanta ori pentru o sesiune de training? Esti in pana de timp si nu vrei sa cheltuiesti prea multe resurse pentru birouri mari, cu o chirie lunara?

Reinvent Consulting iti pune la dispozitie:
•    Birou Directorial
•    Sali de conferinte : Sala Vision, Sala Synergy

Lista tarifelor, precum si facilitatile disponibile: CLICK AICI.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting activeaza de peste 10 ani pe piata de consultanta juridica, fiscala si comerciala, oferind servicii complete de business : infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM,  serviciul de gazduire de sedii sociale. si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail  [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Sursa: www.reinventconsulting.ro

Share.

Leave A Reply