Luna iulie a venit cu reduceri de 30% la Ghid Crowdfunding (eBook). Reducerea se aplica in perioada 3-17 iulie 2014 pentru comenzile de pe site-ul Store.Finantare.ro.
Lectura Ghidului Crowdfuning este placuta si utila atat antreprenorilor, cat si celor care au o idee de afaceri si sunt in cautarea unor solutii pentru a o pune in practica, de ce nu, chiar pe baza informatiilor din acest Ghid.
Finantarea de tip „crowdfunding” a readus in atentie la sfarsitul secolului XX un model de afaceri folosit de cateva secole: obtinerea resurselor financiare pentru sustinerea unui proiect propus de un grup de initiatori (persoane sau organizatii) prin mobilizarea resurselor unui numar foarte mare de contributori de la care se solicita sume de bani extrem de reduse. Contributorii (finantatorii) actioneaza, de obicei, ca niste donatori, in sensul ca nu cauta un castig financiar din aceasta colaborare; deseori, li se ofera alte tipuri de recompense, de exemplu, acces mai rapid la produsul care urmeaza sa fie lansat sau posibilitatea de a participa cu idei la proiectarea acestuia.
Crowdfunding-ul este o metoda folosita tot mai des de catre startup-uri. Daca in anul 2010 platformele online de crowdfunding au facilitat obtinerea de finantari de circa 89 milioane de dolari, in anul 2011 suma a crescut la 1.47 miliarde de dolari, in anul 2012 a urcat pana la 2.7 miliarde de dolari, ca in anul 2013 sa treaca de 5 miliarde de dolari.