Importanta retelelor sociale la inceputul unei afaceri

0

rete-sociale-afaceriMomentul in care iti lansezi afacerea, scopul tau este sa atragi cat mai multi clienti cu putinta. Majoritatea antreprenorilor stiu cat de esential este rolul retelelor sociale in atingerea acestui obiectiv.

Canalele sociale precum Facebook, Twitter sau LinkedIn sunt astazi cheia spre crearea unui brand, distribuirea de informatii, cunoasterea clientilor cat si strategiile de dezvoltare.

Apelarea la aceste canale este extrem de intalnita in lansarea afacerilor, mai ales cand acestea nu dispun de un buget foarte mare. In ciuda acestui lucru, un numar foarte mic de companii stiu sa profite de potentialul maxim al acestor oportunitati de lansare si de promovare.

Fiecare fondator si antreprenor are la dispozitie doua mari resurse: timp si bani. Obiectivul principal este sa obtii clienti fara sa iti cheltuiesti toti banii iar fiema ta sa se sustina singura. Companii precum Distractify sau Airbnb au demonstrat ca, prin crearea si implementarea unei strategii eficiente de media marketing se poate obtine succesul. Prin crearea unei prezente eficiente in media, brandul tau este capabil sa prinda renume, noi clienti cat sa si primeasca feedback-ul necesar pentru a se imbunatati continuu.

Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria. com

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.