Intr-o vreme in care mediul afacerilor este din ce in ce mai ostil, companiile se confrunta deseori cu provocarea de a minimiza costurile fara a afecta prin aceasta imaginea corporatiei sau valoarea pe care compania o ofera clientilor si investitorilor. si, pentru ca de cele mai multe ori bugetele de marketing sunt printre primele afectate de catre taierile de buget, organizatiile trebuie sa fie cat mai creative si inovative pentru a-si mentine vizibilitatea pe piata.
Astfel, indiferent daca abia te afli la inceput de drum sau activezi in domeniul antreprenorial de ani buni, poate fi foarte provocator sa ramai eficient in domeniul promovarii. De aceea, mai jos ti-am expus 3 modalitati ieftine si eficiente care vor ajuta afacerea ta beneficieze de expunerea necesara pentru a avea succes.
Promovare outdoors
Oamenii nu vor solicita produsele si serviciile tale daca nu vor stii despre ele. De aceea, este important sa te asiguri ca ai parte de expunerea potrivita. Elementele grafice precum numele firmei, sigla, datele de contact sau alte informatii expuse sub forma unui text sunt doar cateva dintre modalitatile prin care brandurile, strategiile de afaceri si serviciile companiei pot avea parte de o expunere imediata, dar totodata eficienta. si, fie ca vei opta pentru a amplasa aceste elemente grafice pe cladirea companiei, pe flota de autoturisme a acesteia, sau poate pur si simplu o vei promova prin intermediul unor steaguri publicitare, cu siguranta vei avea parte de rezultate.
Prezenta in mediul online
Daca afacerea ta nu este reprezentata in mediul digital printr-un website, este momentul potrivit sa iei in considerare acest aspect. Online-ul are un cuvant din ce in ce mai important de spus atunci cand vine vorba de mediul antreprenorial, iar compania ta va avea numai de beneficiat in urma migrarii in aceasta noua sfera. in plus, o astfel de trecere catre mediul online este avantajoasa din punct de vedere financiar, pentru ca nu presupune resurse financiare foarte mari, dar te poate scapa de multe costuri actuale.
Actiuni traditionale
Chiar si cu ajutorul unei promovari in mediul online, este important de retinut ca afacerea ta poate fi promovata si prin canale traditionale. Organizeaza o campanie de marketing si publicitate care sa se incadreze in limitele bugetului tau, si apoi stabileste cu atentie care este publicul targetat. Poti corela o astfel de campanie cu implicarea in cadrul unui eveniment de specialitate in domeniul de activitate al companiei tale.