Micile companii percep platformele de social media precum locuri virtuale in care simplul fapt ca faci parte, nu este indeajuns. Tocmai de aceea, daca esti in fruntea unei mici companii trebuie sa ai asteptari realiste cu privire la strategia pe care o aplica pentru a avea rezultatele asteptate.
Un studiu din 2013 a descoperit ca aproape 50% din afacerile participante au investit mai mult timp in canalele de social media, in timp ce 55% dintre acestea le-au utilizat pentru a comunica cu clientii.
Cateva din acestea considera ca o investitie de timp in social media poate avea un impact deosebit de benefic in cresterea afacerii, in timp ce altii se indoiesc de acest lucru. Indiferent in ce tabara de afli, trebuie sa stii ca o strategie bine gandita impreuna cu niste asteptari realiste te pot feri de cateva greseli si iti pot oferi sansa de a beneficia de toate avantajele pe care ti le ofera social media.
Asadar de unde sa incepem?
In primul rand, stabileste-ti niste tinte realiste
Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com