Orice antreprenor isi doreste sa aleaga o echipa „pe spranceana”, alaturi de care sa cunoasca succesul. Dar cum gasesti oamenii potriviti?
Iata cateva sfaturi pentru a selecta cat mai rapid si eficient oamenii de care aveti nevoie, dar si pentru a face o prima impresie foarte buna in randul celor cu care veti lucra:
1. Nu alocati doar 30 de secunde pentru analiza unui CV. Este recomandat minimum un minut.
2. Verificati informatiile din CV care nu sunt exprimate corect sau clar de catre candidat, contactandu-l telefonic pe acesta din urma.
3. Oferiti viitorilor intervievati informatiile despre adresa companiei, atat telefonic cat si electronic (e-mail sau mesaj telefonic).
4. Verificati e-mailul pe care il transmiteti, atat din punct de vedere ortografic, cat si gramatical.
5. Salvati fiecare CV (electronic si/sau fizic) pe categorii: comercial; agricultura; comunicare; logistica s.a.m.d.
6. Nu aveti voie voie sa rataciti CV-urile sau alte informatii despre candidati.
7. Sa aveti mereu biroul organizat – fara exceptii.
8. Nu intarziati la interviu – iar daca o faceti, nu va cereti scuze ca a trebuit sa printati CV-ul candidatului si nu a mers imprimanta sau ca ati fost retinut(a) intr-o sedinta. Ideal este ca intervievatorul sa anunte din timp ca va intarzia si, mai mult, ii poate oferi candidatului materiale informative sau chiar exercitii/teste pe care trebuie sa le rezolve cat timp este in asteptare.
Cititi mai multe sfaturi pe blogul 7DaysOfTrust