Cum sa cresti productivitatea echipei tale si sa ii insufli o stare pozitiva

0

team-successOamenii sunt inima si sufletul oricarei afaceri si orice antreprenor trebuie sa stie cum sa pastreze spiritul si eficienta echipei la nivele inalte. Iata ce trebuie sa faci, ca si detinator al unui business, pentru a mentine o stare de spirit optimista in timp ce nivelul de eficienta al echipei, creste.

Consultantii in management au tendinta sa plaseze in centrul problemei cultura organizationala. Dar ce semnifica cultura organizationala? Potrivit explicatiei oferite de Investopedia, cultura organizationala este „suma credintelor si comportamentelor ce determina modul in care interactioneaza angajatii companiei si managementul si gestionarea tranzactiilor externe. Deseori, cultura organizationala este implicita si nu explicita si este definita de trasaturile oamenilor care sunt angajati in acea companie. Cultura unei companii va fi definita de asemenea de stilul vestimentar al angajatilor, de programul de lucru, beneficiile angajatilor, modalitatea de angajare, tratamentul  cat si satisfactia clientilor„.

In orice caz, doar o mica parte din corporatii au o anumita cultura organizationala. Daca vorbim de companiile mici sau de start-up-uri nu putem vorbi de o anumita cultura datorita faptului ca au fost constituite de putin timp.

Din ce am invatat, starea de spirit a echipei se datoreaza in principal atitudinii si comportamentului leaderului ei. Daca atitudinea leaderului este una pozitiva, optimista, fiecare membru va deveni mai optimist si mai increzator in succesul companiei. Asadar, haideti sa trecem impreuna in revista 5 modalitati eficiente de a crea o stare pozitiva echipei:

1. Zambeste mai mult decat o faci de obicei

Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.