Cum poate marca sa influenteze succesul companiei

0

importanta unei marciDin moment ce ati pus pe picioare companie, poate nu te-ai gandit prea mult la faptul ca odata cu compania trebuie sa construiesti si o marca inregistrata (sau mai multe).

Clientii au obiceiul sa se decida asupra cumparaturilor pe care le fac in functie de marcile comerciale sau de cat de puternic este un brand. Acesta este unul dintre motivele pentru care antreprenorii ai trebui sa inteleaga cat de importanta este consolidarea unei marci care ii va ajuta in cresterea afacerilor.

1. In primul rand, marcile comerciale sunt considerate a fi intrumente comerciale utile. In cazul unui singur brand sau logo, marcile comerciale sunt in masura sa transmita atat atributele intelectuale, cat si emotionale. Mai mult decat atat, acest lucru iti permite sa trimiti un mesaj care sa iti sporeasca reputatia companiei si cea a produselor si serviciilor.

Marcile comerciale nu trebuie neaparat sa fie cuvinte, ele pot fi proiectate astfel incat sa fie recunoscute cu usurinta si in afara granitelor lingvistice. Luati cazul McDonalds ca exemplu: indiferent ca limba materna este chineza, engleza, araba, franceza, rusa sau chiar Swahili, cu siguranta marca va fi recunoscuta cand vorbitorul va da de marca. Marcile comerciale sunt incarcate cu putere, dat fiind faptul ca au meritul de a fi recunoscute de orice persoana de pe planeta.

Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.