Cea mai gresita preconceptie despre reteaua sociala Facebook este aceea ca oamenii care deja au o pagina personala si stiu cum sa o utilizeze in scop personal, nu se pricep la gestionarea contului atunci cand vine vorba de propria afacere.
Majoritatea antreprenorilor si oamenilor de afaceri care folosesc zi de zi pagina de Facebook pentru a arata cititorilor noutati si stiri din domeniul in care activeaza, nu primesc indeajuns de mult trafic pe site-ul companiei precum ar fi crezut. In opinia mea, acestea sunt cele mai importante 5 strategii pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand ai de gand sa iti cresti traficul prin intermediul Facebook-ului:
1. In primul rand este vorba despre continut relevant – asadar asigura-te ca postezi mereu informatii actuale si de interes. Nu posta niciodata articole ce au legatura cu afacerea sau ofertele tale. POti sa fii intrend doar postand evenimente curente, stiri insa nu exagera cu noutatile. TRebuioe sa gasesti echilibrul inttre perioadele de actualizare a noutatilor astfel incat sa ramai conectat dar sa nu deranjezi cu prea multe posturi.
2. Concentreaza-te pe vizual. Probabil deja iti este cunoscut faptul ca, in momentul in care iti postezi o stire pe pagina iti apare o caseta cu o mica descriere si o fotografie. Daca le alegi cum trebuie iti vor aduce multi vizitatori.
Citeste continuarea articolului (in limba engleza) pe Entreprenoria.com