Cele 5 carti pe care antrepernorii trebuie sa le citeasca in aceasta vara

0

jab-jab-jab-right-hookAntreprenorii nu stiu sa se odihneasca, nici macar in concedii. Antreprenoriatul nu este un job full-time, ci este un mod de viata. De aceea, publicatia Wall Street a facut un top al celor 5 carti pe care orice antreprenori ar trebui sa le citeasca in vacanta, bestsellere, dar si carti deja clasice, lecturi numai bune pentru a da afacerii tale un nou suflu.

Jab, Jab, Jab, Right Hook de Gary Vaynerchuk
Gary scrie despre cum sa te conectezi cu clientii astfel incat sa depasesti concurenta. El este expert social media si iti ofera multe practici si strategii care functioneaza, inclusiv sase reguli ale postarilor pe platforme social media.

The CMO Social Media Handbook de Peter Freidman
Cartea va aparea aceasta luna si va fi, cel mai probabil, una spre care se vor indrepta echipele de social media si de marketing din companii. Liderii si executivii vor gasi de asemenea cartea lui Peter extrem de utila, el detaliind sfaturi din viata reala care au aplicabilitate imediata. Ofera ponturi despre cum sa dezvolti planuri social media pe termen lung, sa iti dezvolti identitatea online si sa creezi continut de efect si care este usor de retinut.

Outliers de Malcom Gladwell
Este un motiv pentru care Outliers este in topul celor mai bine vandute carti de business. Gandeste-te la cei mai de succes oameni, precum Bill Gates, Warren Buffet sau Oprah. Ce ii face extraordinari? Malcom diseca aceasta intrebare, raspunzand logic si argumentat ce i-a facut oameni de succes. Outliers intra in amanunte despre „cum” si „de ce” oamenii devin legende.

7 Habits of Highly Effective People de Stephen Covey
Nu conteaza daca esti inca student(a), incepi propria afacere sau esti manager al unei echipe, aceasta este o carte care trebuie citita de toti. Spre deosebire de alte carti de business, 7 Habits trebuie parcursa pagina cu pagina, nu „sarita” si „citita printre randuri”. A fost publicata in 1990 si este inca bestseller, cu peste 15 milioane de copii vandute. Cartea iti imprima o stare de spirit, explica de ce este foarte important sa pornesti la drum determinat si cum ar trebui sa te privesti pe tine insati/insuti.

How to Win Friends and Influence People de Dale Carnegie
Este inca o carte care, indiferent de varsta, ar trebui citita. Prima oara a fost publciata in 1937 si este inca de actualitate. Toate echipele de vanzari si de marketing ar trebui sa detina o copie intrucat pasaje din carte te invata cum sa faci fata anumitor tipologii de oameni si sa inchei relatii de lunga durata cu acestia.

Sursa: Wall-Street

Am lansat un nou produs pentru antreprenori. Descarca Ghidul Business Angels

Share.

Leave A Reply