Cele 40 de intrebari pe care orice antreprenor ar trebui sa si le puna

0

cele 40 de intrebariVi i-ati imaginat vreodata pe Superman si Batman intr-o confruntare pentru a determina care este mai bun? Cand vine vorba despre cel mai bun instrument de inovare, acelasi scenariu ar putea fi aplicat pentru intrebari si raspunsuri. Si, desi nu este vorba despre o competitie intre intrebari si raspunsuri, premiul pentru o astfel de „lupta teoretica”  ar urma sa fie acordat intrebarilor. De ce? Intrebarile pot fi considerate scanteia care aprinde imaginatia.

Ca urmare, echipa Entreprenoria a alcatuit o lista a celor mai bune 40 de intrebari pe care antreprenorii ar trebui sa si le puna lor si echipelor pe care le au. Astfel, au fost consultate cele mai bune carti si interviuri cu antrepren ori. Raspunsurile pe care vi le dati ar trebui sa va ajute sa va intelegeti mai bine si sa nu ramaneti pasiv pentru ca antreprenoriatul nu inseamna doar reflectie, ci si actiune.

1. Ce ar trebui sa nu mai faci? – Peter Drucker, expert in management si scriitor

2. Ce ma impiedica sa fac schimbarile care stiu ca ma vor transforma intr-un lider mai eficient? – Marshall Goldsmith, leadership coach si scriitor

3. Care sunt consecintele peste 10 minute, 10 luni si 10 ani ale unei decizii luate acum? – Suzy Welch, autor

4. Cine, din echipa executiva sau din consiliul de administratie, a vorbit recent cu un client? – James Champy, autor si expert in management

5. Cum ii incurajezi pe oameni sa preia controlul si stabilitatea? – Dan Ariely, profesor universitar, Universitatea Duke

6. Cum am putea deveni compania care ne-ar putea scoate din afaceri? – Danny Meyer, CEO Union Square Hospitality Group

7. Dintre angajatii nostri de baza, cati dintrei ei se vad in compania si peste trei ani? Si cati dintre acestia ar pleca la o alta companie pentru o marire salariala de 10%? – Jonathan Rosenberg, consilier in management Google

8. Reusim sa ne promovam agresiv si sa recompensam pe masura angajatii care au cel mai mare impact in crearea unor produse excelente?  – Jonathan Rosenberg

9. De ce avem nevoie pentru a incepe sa facem?Jack Bergstrand, CEO, Brand Velocity

10. In cazul in care compania noastra ar iesi maine din afaceri, i-ar pasa cuiva ca nu si-ar mai lua leafa? – Dan Pink, scriitor

Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply