Majoritatea antreprenorilor viseaza ca intr-o buna zi va putea sa managerieze o afacere mare. Insa, avand o afacere de mai mici dimensiuni toate procese se vor desfasura mai rapid, acesta fiind unul din avantajele acestui tip de business.
Exista o multitudine de informatii mai ales in spatiul virtual despre cum sa iti extinzi afacerea si sa ajungi un antreprenor de invidiat. Cu siguranta sunt multe provocari si obstacole care iti vor ingreuna drumul spre a deveni noul Bill Gates sau Mark Zuckerberg.
Insa, exista numeroase companii care au mult mai putin de 30 de angajati si care totusi aduc un profit generos, creand numeroase produse/servicii inovative. Cu scopul de a demonta preconceptia cum ca mult este si intotdeauna bun, va prezentam trei motive pentru care micile companii pot fi uneori mai profitabile decat una mare:
1. Ca si companie mica, vei sta foarte bina la capitolul agilitate. Companiile mari sunt precum un vas, orice viraj trebuie facut incet si cu grija. O companie mica cu resurse bune se va putea adapta rapid oricarui climat de piata in timp ce companiile mari isi voor tria sarcinile pentru a se asigura ca fiecare din proprii sai angajati are locul sau bine stabilit in firma, lucru care va ingreuna procesul de adaptare.
Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com