ABC-ul unui business online de succes

0

Atunci cand ai hotarat ca a sosit timpul potrivit pentru inceperea unei afaceri proprii online, ar trebui sa fie si momentul in care ai decis ca vrei sa stii cate mai aplicat despre cum vor functiona lucrurile pe termen mediu si lung. Intocmirea unui plan organizat, asumarea strategiei care sta la baza business-ului si documentarea continua ar trebuie sa fie pilonii pe care se va dezvolta ideea concept.

Daca nu urmaresti obiectivele setate, nu te pui la curent cu tot ceea ce functioneaza inovativ, este foarte probabil sa te confrunti cu nereguli, care mai tarziu se vor transforma in probleme. De exemplu, daca nu urmaresti pe evolutia site-ul tau cu Google Analytics, a conversiilor prin anunturile platite pe click, apelurilor si traficului dintr-o investitie mare, inseamna la propriu, bani aruncati pe fereastra. Acest lucru vine in completarea faptului ca rezultatele trebuie masurate impreuna cu colectarea informatiilor despre vizitatori.

Audienta

Sa iti cunosti audienta inseamna ca o parte din tema este facuta. Iar daca in market research nu uiti sa introduci si analiza eforturilor depuse de competitori, drumul conduce catre destinatia asteptata. Implementarea si dezvoltarea aplicatiilor mobile te vor ajuta sa beneficiezi de informatii in timp real. Aceste instrumente isi dovedesc eficacitatea si functionalitatea zi de zi, imbunatatind activitatile utilizatorilor, direct de pe propriul dispozitiv inteligent.

SEO

Pentru a deveni mai bun, ar fi util sa inveti sa folosesti toate canalele pe care noua tehnologie le pune la dispozitie. Asumarea metodologiei SEO (search engine optimization) inseamna consideratie si investitie intr-un proces ce se desfasoara pe termen lung. Acest angajament de tip parteneriat asumat cu business-ul tau este important pentru ca va usura munca si va redirectiona catre obtinerea de satisfactii, privind per ansamblu intreaga experienta online. Solutiile inovatoare incorporeaza tehnologii avansate si usor de folosit, flexibile, cu adaptabilitate in zona financiara.

Evitarea delay-urilor

Trebuie sa ne aliniem standardelor internationale, asadar trebuie asumat si faptul ca dezvoltarea aplicatiilor dedicate aparatelor inteligente pentru toate platformele mobile te va ajuta sa ajungi la clienti direct pe telefonul lor mobil. Studiile arata ca fiecare zecime de secunda de intarziere din timpul de incarcare al unui website pe dispozitivele mobile, poate afecta rata de conversie in sens negativ cu 7%. Iar doua secunde de delay in timpul de incarcare al unei pagini web pe dispozitivele mobile, poate creste bounce rate-ul cu 103%, iar 53% din utilizatorii de mobil nu asteapta mai mult de 3 secunde incarcarea unei pagini web.

Ce fac ceilalti?

A te inspira strategiile din ceea ce fac competitorii, inseamna si a intra in contact cu succesul sau esecurile acestora. Acorda o atentie deosebita tacticilor pe care le folosesc si incerca sa inveti de la cei mai buni. Observa ce masuri utilizeaza si implementeaza ce se potriveste business-ului, dar cu atentie si in mod treptat.
Analizeaza si studiaza in amanunt bugetul de marketing si incearca sa ai o viziune clara si concentrata asupra dorintei clientilor din portofoliu sau a potentialilor clienti . Fidelizeaza-ti partenerii si fii alaturi de ei pe tot parcursul colaborarii.

Nu este un capat de lume sa faci greseli, atata timp cat invati din ele. Gandeste proactiv si imbunatateste fiecare miscare din planul strategic.

Construirea unui site de comert electronic este o munca grea, totusi detaliile mici fac diferenta in timp. Asigura-te ca acorzi in mod regulat atentie pentru a analiza obiectiv intreaga afacere, canalele de marketing si obiectivele setate. Iar acest lucru tocmai pentru a fi sigur ca generezi livrabilele stabilite, trafic si implicit, vanzari mai mari.

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.