Impact Hub Bucuresti impreuna cu Orange Romania si Fundatia ERSTE au anuntat cele 7 idei din Romania finaliste la editia din 2015 a Social Impact Award, competitia de antreprenoriat social pentru studenti.
Cele 7 idei finaliste vor participa si la o etapa de votare publica prin care se va alege castigatorul premiului de popularitate. Detalii despre idei precum si optiunile de votare sunt disponibile pe http://socialimpactaward.ro/community-voting/
Ideile de afaceri finaliste la Social Impact Award
- VisionBot realizeaza roboti industriali de tipul Pick and Place Machine ce asambleaza dispozitive electronice profesionist, in Ramnicu Valcea si comercializarea lor pe internet.;
- MED-X 3D Printing combina medicina cu tehnologia si arta pentru a crea proteze de inalta calitate cu ajutorul scanarii si printarii 3D la costuri cat mai mici;
- Vreau la mine-n cartier este o aplicatie mobila prin intermediul careia contribui cu imagini ale lucrurilor pe care le doresti la tine in cartier sau probleme ce trebuiesc rezolvate. In momentul in care o idee primeste sustinere din partea utilizatorilor este transferata unei echipe de urbanisti pentru implementare;
- Nicecream.fm sustine initiativele dedicate industriilor creative din Romania si le promoveaza catre comunitatea construita in jurul radioului online propriu;
- House for everyone construieste micro locuinte temporare din panouri structurale izolate ce pot fi utile in cazul sinistratilor, refugiatilor sau oamenilor fara adapost.
- Impartim fapte bune centralizeaza propunerile persoanelor care doresc sa isi ofere serviciile / abilitatile in scopuri caritabile;
- Sanatatea satului organizeaza ateliere de abilitati minime de viata pentru tinerii ce locuiesc in zone rurale ale tarii.
Premii
Castigatorii din Romania vor primi patru premii, dupa cum urmeaza:
- 3 premii in urma evaluarii juriului (3 x 5 000 lei)
- 1 premiu de popularitate de 3 000 de lei pe baza votului online din perioada 11-27 mai 2015.
In afara premiilor in bani, reprezentantii proiectelor castigatoare vor beneficia de abonamente la Impact Hub Bucuresti in perioada iunie – august 2015.