6 motive esentiale pentru care oamenii de afaceri ar trebui sa ignore feedback-urile negative

0

ignoring-negative-feedback-702x336Intr-un anrticol anterior am dezbatut problema feedback-ului negativ si modalitatea in care oamenii de afaceri ar trebui sa il gestioneze. In timp ce raspunsul la feedback-ul negativ poate avea avantajele sale, ignorarea acestuia poate avea foarte multe castiguri neasteptate.

Asadar, inainte de a asculta ceea ce au negativ de spus clientii tai, asigura-te ca este bine argumentat. Insa greseala multor directori de companii este sa se lase prada unor dubii chiar daca stiu foarte bine cine sunt si care le este pozitia pe piata.

Pentru acestia, solutia ideala este sa ignore criticile deoarece criticile nefondate te pot ajuta foarte mult sa iti cresti eficienta. Iata cum sa refuzi feedbackul negativ si acest lucru sa te ajute in progresul companiei tale:

  • Vei fi tentat sa supraestimezi importanta acelui feedback – atunci cand se confrunta cu un lucru care sperie sau supara, creierul uman are nevoie sa se focuseze pe un singur lucru.
  • Vei deveni nefericit si nu asta este ceea ce iti doresti – exista numeroase studii care au demonstrat faptul ca, cu cat mai nefericit esti cu atat iti scade performanta. De asemenea, parerile negative nu sunt bune pentru creierul nostru. Iniante de a asculta plangerile cuiva, asigura-te ca merita efortul.

Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.