5 aplicatii care te ajuta sa implementezi cu succes proiectele

0

OperatorManagementul de proiect si abilitatile de colaborare joaca un rol important in fiecare afacere si adesea rezultatul unui proiect depinde de planificarea initiala si monitorizarea etapelor.

Managementul proiectului este important mai ales in cadrul afacerilor de mici dimensiuni si flexibile, unde tot volumul de munca se bazeaza pe cativa oameni care trebuie sa comunice si sa dezvolte circuitul si volumul de munca. Globalizarea a facut colaborarea esentiala, din moment ce multe afaceri moderne ca agentiile de web design nu au o adresare constanta.

Mai jos sunt cinci aplicatii utile pentru managementul de proiect:

  1. Lighthouse
  2. Asana
  3. Less Accounting
  4. ActiveCollab
  5. 16Bugs

 

LIGHTHOUSE

Lighthouse este o aplicatie speciala pentru managementul de proiect care tine evidenta problemelor, timpului de lucru, si care integreaza in acelasi timp si emailul cu clientii. Iti poti updata multe aspecte prin intermediul emailului, sa gestionezi testarea beta, sa o integrezi si sa prioritizezi sarcinile.

Crearea proiectului este simpla, este nevoie doar de un titlu si o descriere. In momentul in care proiectul este creat, mesajele, taskurile si reperele pot fi introduse. Crearea listelor este simpla si poate fi facuta prin intermediul emailului. Poti selecta misiunile dupa o varietate de criterii incluzand data, statusul (deschis/inchis) si cine este responsabil pentru acestea. Crearea mesajelor este mai simpla decat pe email si poti atasa fisiere pana la 50Mb. Permisiunile sunt usor de setat si poti invita utilizatori de pe email. Cel mai buna proprietate a Lighthouse este integrarea API si Beacon. Cu API poti personaliza proiecte, repere, mesaje si multe altele. Le poti sincroniza cu Google Calendar sau alte aplicatii desktop.

Lighthouse este util pentru echipele de dezvoltare web si are o interfata usor de utilizat. Detin planuri atat gratuite cat si platite, toate care includ proiecte open-source nelimitate. Un plan gratuit iti permite sa gestionezi un proiect privat cu pana la doua persoane pe cont. Planul platit variaza de la 10$ pe luna pentru Personal Plan (3 proiecte, 10 utilizatori si 100Mb spatiu de stocare) pana la 120$ pe luna pentru Platinum Plan (proiecte nelimitate, 50 proiecte publice, utilizatori nelimitati si 30Gb spatiu de stocare).

Cu o aplicatie subversion, Lighthouse pune la dispozitie o gama completa de aplicatii pentru managementul de proiecte destinat dezvoltatorilor. Se ofera intructiuni pas cu pas ce usureaza munca.

ASANA

Asana este un manager de proiecte si de taskuri. Adaugarea de proiecte multiple este simpla, poti tine evidenta lor din bara. Iti poti structura obiectivele individuale de proiect si reperele ca o lista de la inceput la sfarsit, sa le ordonezi dupa data sau dupa deadline, sau chiar sa le pui in legatura cu alte taskuri astfel incat dupa ce este gata un sub-task, sa se declanseze urmatorul pas.  Poti adauga mai multe detalii la fiecare task sau element, ca spre exemplu note, linkuri, taguri sau comentarii, si daca lucrezi cu alte persoane, poti vedea schimbarile pe care le fac acestia. Exista si multe combinatii de taste pentru scurtaturi daca esti adeptul acestei metode.

Asana este o aplicatie gratuita pentru cei mai multi, trebuie sa platesti doar in cazul in care ajungi sau depasesti numarul de 15 persoane care lucreaza la acelasi proiect.

LESS ACCOUNTING

Less Accounting este un program online de contabilitate si facturare extrem de simplu de folosit. Aplicatia prezinta o varietate de caracteristici, ce includ propuneri, creare si urmarire a traseului parcurs, managementul vanzarilor si evidenta cheltuielilor. Poti importa date de pe contul wesabe.com. Less Accounting trimite saptamanal un email cu actualizarea si statusul conturilor tale.

Planurile sunt variate in functie de nevoi si includ un plan gratuit. Planul gratuit presupune pana la 5 facturari, cheltuieli, note de vanzare, depozite, propuneri, istoric pe fiecare luna, criptare SSL, rapoarte si integrare a contului bancar. Planurile platite variaza de la cel Even Less, de 12$ pe luna (facturari, cheltuieli, contacte, criptare SSL, suport tehnic, depozite si rapoarte)  la More Plan de 24$ pe luna ce prezinta note de vanzare, conturi bancare, propuneri, istoric, asistenta pentru diferite tipuri de taxe si multe altele. Exista disponibila o versiune trial de 30 de zile pentru fiecare plan.

ACTIVECOLLAB

Activecollab este un instrument de colaborare si pentru managementul de proiect care faciliteaza colaborarea in mediul online cu echipa, chiar pe websiteul tau. Poti avea proiecte nelimitate, organizate in grupuri pentru o gestionare mai usoara.

Caracteristicile pentru colaborare includ partajarea de fisiere, discutii(de tipul unui forum), atributii, note de colaborare si memento. Caracteristicile pentru managementul de proiect includ imprimare si exportare de date, urmarirea timpului de lucru, calendar, planificare si etape de lucru. Modulele inlesnesc personalizarea aplicatiei conform cerintelor utilizatorului.

Exista doua optiuni disponibile: Corporate si Small Business. Editia Small Business include source-code browsing, asistenta plug-in, teme, discutii, etape de desfasurare, liste de lucru, fisiere, tipare de proiecte, interfata mobila si asistenta la localizare. Aceasta varianta este disponibila pentru 199$ cu asistenta si upgrade-uri care vor costa 99$ anual dupa primul an de utilizare. Editia Corporate are aceleasi componente de mai sus, plus un project explorer si actualizari de statusuri. Cele doua editii permit proiecte si utilizatori nelimitati.

16BUGS

16bugs este o aplicatie de urmarire a bugurilor si a problemelor care pot apare. Acest program este unul foarte simplu de utililzat datorita codificarilor pe culori a informatiilor (actualizari, comentarii, taskuri indeplinite).

Setarea este rapida si usoara, interfata fiind usor de descoperit. Crearea de buguri este usoara si etichetele codate dupa culori din bara de activitati creaza o imagine a ce se intampla cu proiectul dintr-o simpla privire de ansamblu.

Tipurile de conturi disponibile sunt variate. Cel gratuit permite un proiect, 1Mb de stocare si importuri Basecamp. Pornind de la 8$ pe luna, planurile platite includ mai multe proiecte  (3 cu planul Basic), de la 150Mb la 10Gb de stocare, notificari prin email sau RSS, notificari Campfire si SSL (pornind de la 15$ pe luna cu planul Big).

Managementul proiectelor este unul din cele mai importante procese din designul si dezvoltarea oricarui proiect si selectarea unui instrument de lucru este de cele mai multe ori critica. Depinde in cea mai mare masura de necesitati, daca doresti o solutie baata pe web sau desktop.

Share.

Leave A Reply