3 sfaturi pentru o conexiune de succes cu echipa ta

0

In calitate de lider, comunicarea cu angajatii pentru a oferi directii strategice, pentru a consolida cultura corporativa, pentru a atinge obiectivele, este necesar sa fie eficienta. Prin urmare, sa stii sa transmiti mesaje intr-un mod care creeaza energie si entuziasm este un lucru de baza.

Pentru a fi un manager de succes este important sa comunici cu autoritate, sa ai carisma, astfel incat echipa sa te respecte si sa iti urmeze directia.

Din fericire, totul se invata, inclusiv a fi carismatic. Poate credeai ca este o calitate cu care te nasti, insa vestea buna este ca se poate educa, programul Charismatic Leadership te va ajuta cu siguranta.

Afla mai multe despre cum sa ai o conexiune de succes cu echipa ta din randurile de mai jos.

Construieste respectul

Comunicarea deschisa este fundamentala pentru orice echipa cu rezultate bune, iar acest lucru exista intr-un mediu respectuos.
Liderii trebuie sa respecte persoanele care lucreaza in echipa lor si viceversa (respect reciproc).

Respectul include factorul increderii. O echipa poate aborda orice situatie care apare, daca membrii au incredere unii in altii si se respecta reciproc. In caz contrar, vor lucra individual, asadar sincopele nu vor intariza sa apara.

Cum construiesti respectul?

  • asigura-te ca toti membrii echipei au sansa sa se cunoasca, chiar daca nu lucreaza din acelasi loc;
  • promoveaza un mediu respectuos, ideile fiecarui membru trebuie sa fie tratate ca valide si valoroase;
    fii constient de modul in care membrii echipei tale lucreaza impreuna si unde pot fi facute imbunatatiri de comunicare;
  • asigura-te ca membrii echipei se simt liberi sa impartaseasca informatii intre ei si ca are loc ascultarea activa

Ofera feedback

Feedbackul este foarte important atunci cand conduci o echipa. Raspunsul periodic permite mebrilor echipei sa stie cum este perceputa munca lor si daca sunt pe drumul cel bun. Dar insasi ideea de a primi feedback poate fi suparatoare pentru unii angajati, deoarece experientele lor trecute ii fac sa asocieze feedback-ul cu „punerea la colt”. Asadar, oamenii pot deveni defensivi si nervosi, deci este important sa o faci cu atentie.

Pentru ca feedback-ul sa functioneze, in primul rand trebuie sa fie ascultat. De exemplu, in cazul in care este livrat doar feedback negativ, fara includerea a ceva pozitiv, membrii echipei sunt mai putin dispusi sa il asculte.

Daca feedbackul nu este clar si direct, este asadar formulat intentionat vag din teama reactiei negative a celuilalt, rezulatatul va fi o mare confuzie, in locul informatiilor utile pe care ei le-ar putea castiga.

Prin urmare, daca feedback-ul are rolul de a desfiinta, fara a oferi o baza pentru crestere si incredere, atunci nu este un feedback bun.

Fii un lider de incredere!

Membrii echipei tale trebuie sa stie ca se pot baza pe tine. Deci pe langa faptul ca le delegi sarcini, ca urmaresti obiectivele pe care le-ai stabilit, trebuie sa continui sa fii implicat si sa actionezi ca un avocat al lor. Ei te vor admira si vor alege chiar sa se implice mai mult.

Pentru a deveni un lider de incredere este important sa fii de cuvant, daca spui ca vei face ceva, pai atunci trebuie sa faci.
Monitorizeaza proiectele membrilor echipei tale, sarbatoreste succesele mari si mici, asigura-te ca fiecare dintre ei stie ca poate vorbi oricand cu tine. O politica a usii deschise este cea mai buna comunicare.

Succes in consolidarea echipei tale!

Share.

Leave A Reply