3 aplicatii de comunicare pentru managerii de proiect care lucreaza de la distanta

0
meetingVa vom prezenta in continuare 3 dintre cele mai noi tehnologii de colaborare care pot fi folosite de echipele virtuale pentru a putea lucra impreuna.

WRIKE este un impresionant instrument pe baza de abonament all-in-one care poate aduce 50 sau mai multe proiecte intr-un singur flux de lucru liniar. Este incurajata colaborarea prin gazduirea de fisiere, folosirea capacitatilor forumului de discutii si feed-uri RSS si iCal, permitand, in acelasi timp, administratorilor sa controleze accesul, atat pentru clienti cat si pentru membrii echipei.

Prin intermediul instrumentului se poate vedea la ce lucreaza fiecare membru al echipei in proiect, se pot face actualizari in timp real, se pot atasa fisiere si se pot posta link-uri.

Urmand tendinta de integrare a to-do-list, Wrike conecteaza sarcini pe linii ierarhice, iar dependenta de sub-task-uri la o functie a email-ului care va permite sa adaugati automat, sa actualizati, sa creati noi sarcini si sa generati elemente in graficul Gantt direct din email, fara logare in sistem. Mai mult, prin generarea, in mod automat, a memento-urilor si a email-urilor zilnice cu lucruri de facut pentru membrii echipei, software-ul ajuta managerii sa fie mereu constienti de progresul proiectului (eliminand astfel durerile de cap administrative).

De asemenea, graficul Gantt include si optiunea drag-and-drop si caracteristici de editare in timp real, plus bonusul de notificare, in mod automat, a membrilor echipei cu privire la modificarile facute la program si sarcini.

HYPEROFFICE vine cu un formidabil set de caracterisitici pentru colaborarea de tip cloud, ca si o alternativa la Microsoft SharePoint si Exchange pentru intreprinderile mici si mijlocii. Un software hibrid, acesta combina trasaturile documentelor partajate de management cu suport robust pentru accesul mobil si sincronizat (calendare, contacte, sarcini, etc.). Spatiile de lucru personalizate iti arata statusul proiectului, documente in biblioteci, forumuri si sondaje, plus utilizatori capabili sa faca site-uri si portaluri personalizate.

Intre timp, Google continua incursiunile sale in GOOGLE SITES, intr-o maniera din ce in ce mai sofisticata. E un instrument gratuit bazat pe wiki, care foloseste un tablou de bord personalizat pentru vizualizarea proiectului in ansamblul sau.

Desi e lipsit de nivelul de sofisticare al altor produse, ofera caracteristici de colaborare, precum stocarea fisierelor si un blog al proiectului, dar si urmarirea problemelor, riscurilor si lista cu lucruri de facut.

Daca membrii echipei sunt impartiti intre Brazilia si China, sau sunt doar in birouri diferite, reuniunile fata in fata pot fi cu usurinta inlocuite cu succes. Managerii de proiect si echipele lor au nevoie de un loc unde sa se intalneasca, chiar daca acesta este virtual.

Share.

Leave A Reply