Marketingul este mult prea important pentru a fi lasat departamentului de marketing!
1. Cea mai importanta comanda a unui client este urmatoarea!
2. Intelegerea si adaptarea la nevoile clientului sunt o necesitate si nu o optiune!
3. O persoana orientata spre marketing, petrece cel putin un sfert din timpul sau pentru a intelege nevoile si asteptarile clientilor si partenerilor sai!
4. O cercetare de piata bine gandita si aplicata va scade dramatic riscul de faliment.
5. Un catalog de produse cu un design atragator are o probabilitate de raspuns de mai putin de 1% daca este trimis unei liste de potentiali clienti.
6. Este important sa ne folosim de puterea repetitiei, asigurandu-se ca mesajul a fost inteles bine.
7. Niciodata nu iti neglija o lista cu vechii clienti si pune accent pe clientii noi.
8. Este de cinci ori mai greu sa vinzi un produs catre un client nou decat catre unul vechi.
9. Niciodata nu fi prea sigur de faptul ca noul tau produs foarte inovator se va vinde de la sine.
10. Clientii nu cumpara produse ci beneficii si solutii pe care considera ei ca le pot oferi anumite produse.
Citeste continuarea acestui articol (in limba engleza) pe Entreprenoria.com