10 sfaturi pentru o gestiune mai eficienta a informatiei intr-un proiect

0
stickerAvand in vedere faptul ca intreprinderile trec prin mari schimbari economice si tehnologice, cererea pentru o mai mare adaptabilitate este in permanenta crestere.

Deoarece presiunea pe costuri este din ce in ce mai mare, tendinta este ca accentul sa se puna pe crearea de valoare dar si pe crearea de economii de costuri prin inovatii in cadrul proiectelor, de care sa poata beneficia atat clientii cat si procesul de business in sine. Aceste inovatii trebuie sa conduca la o eficienta mai mare luand in calcul modul in care informatia este structurata pentru managementul proceselor de rutina si de luare a deciziilor in cadrul companiilor.

Mai jos sunt 10 sfaturi cu privire la modalitatile prin care tu, ca si manager, poti gestiona, cu o mai mare eficienta, informatia existenta in interiorul companiei.

1. Asigura suport si training pentru a facilita capacitatea de dezvoltare, precum si utilizarea mai eficienta a informatiei intre oameni si procese.
2. Pune accentul pe crearea de valoare in sensul in care informatia este stocata si inregistrata pentru a permite imbunatatirea productivitatii si a obiectivelor legate de profitabilitate.
3. Fii creativ atunci cand vine vorba de gestionarea si alocarea resurselor, pentru a atenua presiunea costurilor.
4. Investeste in instrumente de comunicare mai bune, pentru a-i ajuta pe oameni sa isi impartaseasca ideile, sa invete mai bine si sa genereze, in consecinta, inputuri de o inalta calitate.
5. Afacerile vor adopta la nivel mondial un model de lucru, de tipul 24/7 – aceasta schimbare va aduce cu ea nevoia unei focusari mai mari pe integrarea informatiei, pentru a crea valoare companiei tale, partenerilor si intregului lant de aprovizionare.
6. Fii cat mai flexibil pentru a asigura o revizie cat mai rapida si o valoare adaugata cat mai ridicata la livrare.
7. Identifica si investeste in initiative / proiecte-cheie care duc la reducerea costurilor si la o valoare adugata mai mare.
8. Incurajeaza-ti angajatii sa foloseasca retelele informatice care ajuta la construirea si sintetizarea ideilor.
9. Promoveaza devotamentul tau pentru utilizarea mai eficienta a informatiilor, astfel incat angajatii sa fie pregatiti si sa te ajute mereu cu noi idei in acest domeniu.
10. Sprjina chiar si cele mai mici incercari de inovare si de creare de valoare adaugata prin utilizarea eficienta a informatiei; acest comportament este cheia pentru reducerea costurilor pe termen lung si imbunatatirea procesului.

Share.

Leave A Reply