Daca nu esti una din acele persoane care doresc sa trezeasca interesul si increderea clientilor, nu esti pe drumul cel bun in business-ul tau. Nu cred ca mai este nevoie sa iti spunem cat de importanta este relatia cu ei. Noi iti oferim cateva modalitati de a construi si a creste increderea clientilor tai:
1. Evitati tentatia de a vinde un produs sau serviciu care nu este cu adevarat in interesul clientilor. Trebuie sa accepti faptul ca, nu vei fi mereu capabil sa oferi produsul sau serviciul la adevarata sa valoare. Atunci cand ti se va intampla acest lucru, ai grija sa fii sincer fata de clientii tai. Ei vor aprecia mai mult faptul ca esti sincer, decat daca le-ai promite niste lucruri ce nu vor putea fi indeplinite.
2. Clientii vor fi mereu interesati de produsele care se muleaza nevoilor lor. Asadar, ai grija sa fii sincer in legatura cu avantajele, caracteristicile si beneficile produsului sau serviciului pe care incerci sa il vinzi. Cel mai bine este sa fii franc si sa ii lasi pe ei sa decida daca acesta li se potriveste sau nu.
3. Niciodata nu promite ceva ce nu poti oferi. Stim ca este dificil sa ii spui „nu” propriului tau client. Insa, daca ii vei spune acestuia ca esti capabil sa oferi un serviciu sau produs intr-un anumit moment si nu iti vei onora promsiunea, acest lucru iti va deteriora mai mult imaginea decat daca ai fi fost sincer.
Citeste intreg articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com