In ziua de astazi, mai ales in contextul actual extrem de competitiv, oamenii de vanzari cat si companiile orientate spre vanzari, vor trebui sa isi schimbe deseori modalitatea de abordare a clientilor.
Strategiile utilizate pentru a vinde un produs sau un serviciu sunt intr-o continua schimbare si cere fiecarui manager de vanzari sa gandeasca in perspectiva. Chiar daca e destul de dificil de acceptat, ei au doua optiuni: sa se adapteze sau sa esueze.
Iti oferim 10 din cele mai frecvente greseli de vanzare pe care orice manager de vanzari sau echipa de vanzari le pot face:
1. Prima si cea mai mare problema este sa vinzi produsul si nu solutia. Majoritatea oamenilor de vanzari petrec mult prea mult timp creand oferta in loc sa se asigure ca produsul sau serviciul oferit va rezolva problema lor. Exista marele risc de a avea doar o prezentare lunga si plictisitoare.
2. In al doilea rand, echipele de vanzari sunt mult prea dependente de „prezentarile vanzarilor”. In majoritatea cazurilor, oamenii de vanzari petrec mult prea mult timp in crearea de prezentari. De asemenea, sunt mult prea cufundati in modalitatea de prezentare care deseori, nu sunt capabile sa trezeasca interesul potentialilor clienti.
Citeste articolul integral (in limba engleza) pe Entreprenoria.com