10 carti pentru antreprenorii din mediul online

0
Antreprenorii sunt oameni care experimenteaza, care incearca lucruri noi nebunesti si invata din experienta mai mult decat din teorie. Dupa cum spunea Oscar Wilde, „experienta e numele pe care il dam greselilor„. Cu toate acestea, cateodata poate fi o idee buna sa inveti si din greselile altora. Si in ce fel ai putea sa inveti mai bine decat cititind cateva carti care impartasesc experienta antreprenorilor de mai mmult sau mai putin succes? Iata o lista de 10 carti care vor fi de folos oricarui antreprenor web.


Founders at Work de Jessica Livingston

O colectie de interviuri cu fondatorii unor start-up-uri de succes din Silicon Valley (precum PayPal, Hotmail, 37Signals, Apple si Yahoo!) cu accent pe perioada de inceput a afacerilor.

The Art of the Start de Guy Kawasaki

Guy Kawasaki a creat un ghid pentru oricine incepe orice. The Art of Start este o carte de tip how-to pentru lansarea oricarui tip de afacere.

The Four Steps to the Epiphany de Steven Gary Blank

The Four Steps to the Epiphany este un ghid pas cu pas despre lansarea efectiva a produsului pe piata, scrierea unui plan de afaceri si organizarea activitatilor de marketing si vanzari.

The Cluetrain Manifesto de Rick Levine, Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger

In The Cluetrain Manifesto, cei patru autori sustin ca pe internet totul este conversatie si oameni care vorbesc desprea ceea ce conteaza pentru ei.

The 4-Hour Workweek de Timothy Ferriss

Scopul cartii The 4-Hour Workweek se adreseaza antreprenorului care e prizonierul propriei afaceri si il invata cum sa-si construiasca modele de afaceri, sa externalizeze partile neimportante si neplacute ale afacerii si sa traiasca in stil New Rich.

The Tipping Point de Malcom Gladwell

The Tipping Point vorbeste despre felul in care lucrurile mici pot face o mare diferenta. Atunci cand un numar mic de oameni incepe sa se comporte diferit, acel comportament poate prinde efectul de bulgare pana in momentul in care ajunge la o masa critica sau la un moment de rascruce, schimband astfel lumea. Gladwell afirma ca idelie, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc ca si virusii. El numeste acest fenomen epidemia „din gura in gura”.

The Long Tail de Chris Anderson

In The Long Tail, Chris Anderson vorbeste despre fenomenul cozii lungi – nenumaratele nise care pot deveni oportunitati de piata pentru cei care arunca o plasa larga si nu pun accent pe cautarea de superproductii.

Purple Cow de Seth Godin

Seth Godin este unul din guru marketing-ului online contemporan si, bineinteles, oricare dintre cartile sale este o importanta resursa pentru start-up-urile online. Purple Cow vorbeste despre felul in care iti poti transforma afacerea si succesul ei fiind, in primul rand, remarcabil.

The E-myth Revisited de Michael E. Gerber

The E-myth Revised analizeaza cauzele pentru care majoritatea afacerilor nu functioneaza si cateva posibile solutii pentru aceste potentiale esecuri. Gerber vorbeste despre cum presupunerile comune pot sta in calea conducerii unei afaceri si apoi poarta antreprenorul prin toate stadiile procesului: de la copilaria antreprenoriala, prin durerile cresterii din adolescenta, la perspectiva antreprenoriala matura.

The Black Swan de Nassem Nicholas Taleb

Taleb se concentreaza in The Black Swan pe accidental si pe impactul improbabilului. El ne ofera o privire de interior in felul in care evenimentele imprevizibile ajung sa aiba un impact masiv si ne poarta prin numeroase exemple din istorie si economie.

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.